Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre :'-( ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift, har 2 barn. Er sammen med mannen min fordi jeg er blitt avhening av han og tør ikke tenke på et liv alene :-( Jeg elsker han ikke lengre og er lei av at han er utro mot meg gang på gang. Men jeg har godtatt utroskapen hans da jeg ikke tør og leve alene. Vet det høres utrolig teit ut for mange av dere men. Har vært gift i 8år. Vi lever i et ekteskap som er utrolig mye hat i. Jeg er så fryktelig lei av og leve slik og ikke er det bra for barna våre at mamma og pappa ikke kommer over ens. Vær så snill og hjelp meg litt og gi meg et dytt til hvordan jeg skal gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TA kontakt med NAV og få vite dine rettigheter.

Forstår at du har det tøft og at du er i en veldig vanskelig situasjon, men er det dette livet du vil leve?

Lykke til

Skrevet

Klart at du klarer deg helt fint alene. Skill deg fra den drittsekken, skjønner du ikke at du er verdt tusen ganger mer enn han? Ikke la han holde deg nede. Tenk hvis det går enda 10 år får du tør å skille deg, så oppdager du at du har SLØST bort 18 år av livet ditt på en dritt når du aldri har hatt det bedre enn hvordan du har det nå. Husk at du lever bare en gang, og vi vet aldri hvor lenge vi er her, så ikke sløs bort livet ditt på han!!!1

Skrevet

Hei !

I tillegg bør du ta kontakt med familievernkontoret for megling ( obligatorisk siden dere har barn) be ev om å få første time alene så du kan få litt støtte/avklaringer.

Kanskje en henvisning fra fastlegen din til psykolog også kan være noe å vurdere ? bestill time og forklar situasjonen. Kan være godt å ha profesjonell "støtte" i forbindelse med et brudd spesiellt dersom du som du sier er redd for å være alene ..vedkommende kan også hjelpe deg med å se hvilke valgmuligheter du har til å påvirke eget liv og hvordan DU vil ha det.

Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...