mamsentilprinsen Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Har en gutt på snart et år som biter meg(hovedsaklig, ikke faren like mye)og han biter hardt. Biter meg i ansiktet og der hvor han ellers kan komme til. Henger foten utenfor sofaen og han kommer biter han, skal han gi meg en kos biter han. Har tenkt på tenner, men han har liksom holdt på med dette lenge nå og han har allerede 9 tenner. Noen som han opplevd det samme og kan gi meg råd?
VinterGutten-gullet:) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Har også en gutt på snart ett år, og han er helt drøy på den bitingen.. Biter også hovedsakelig meg, så fort han har mulighet.. Men noen råd har jeg ikke...
bjørnemor Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 hei jeg har ei datter på 8 mnd og hun lugger, klyper og biter meg på nesa, kinnet, haka og ellers der hun får tak. ganske irriterende, men tror det klør i gommen hennes. og hun skjønner jo ikke at det gjør vondt. men ett år, jaja, du får skjenne på han da. kanskje han skjønner etter hvert. vet ikke jeg egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå