Gå til innhold

Jobb og vikarbyrå.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man om vikarbyrået man jobber gjennom sier man skal ha ubetalt pause på halvtime hver dag, mens arbeidsstedet pålegger oppgaver fordi de har betalte pauser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer du konsulenten din og rådfører deg med denne personen. Si at du synes dette er meget så ubehagelig.

 

Dette skal være avklart mellom arbeidsgiver og vikarbyrå på forhånd. Du som arbeidstager skal forholde deg til vikarbyrået som er din arbeidsgiver når det gjelder disse tingene. Egentlig kan du ikke påta deg noe annet arbeid heller enn det vikarbyrået har sagt du skal gjøre. Dette fordi det har noe med hva vikarbyrået skal ha betalt av arbeidsgiver.

 

Kjip situasjon du har havnet i.

Skrevet

Jeg tror jeg sender henne en mail i kveld jeg. Slik at hun ser det i morgen, konsulenten min i vikarbyrået altså. Det føltes litt rart ja. Men det ordner seg vel... :) Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...