meg & to små vampyrer Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hva gjør man om vikarbyrået man jobber gjennom sier man skal ha ubetalt pause på halvtime hver dag, mens arbeidsstedet pålegger oppgaver fordi de har betalte pauser?
Mockanin Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Da ringer du konsulenten din og rådfører deg med denne personen. Si at du synes dette er meget så ubehagelig. Dette skal være avklart mellom arbeidsgiver og vikarbyrå på forhånd. Du som arbeidstager skal forholde deg til vikarbyrået som er din arbeidsgiver når det gjelder disse tingene. Egentlig kan du ikke påta deg noe annet arbeid heller enn det vikarbyrået har sagt du skal gjøre. Dette fordi det har noe med hva vikarbyrået skal ha betalt av arbeidsgiver. Kjip situasjon du har havnet i.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror jeg sender henne en mail i kveld jeg. Slik at hun ser det i morgen, konsulenten min i vikarbyrået altså. Det føltes litt rart ja. Men det ordner seg vel... Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå