Meg, J & L Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 å være gravid... hehehe.... Eg er så vanvittig uggen!!! Sist svangerskap spydde eg fra uke 8 til uke 17! Håper virkelig ikkje eg må det no òg.. Trur eg er i uke 7 no. Er så sinnsykt svimmel. Når eg blunder igjen, så føles det som om eg har vert på fest! De veit... berg og dalbane?? Heile taket går jo rundt. Så har kvalmen slått ut.. Brekker meg plutselig bare! Midt i snetrum i dag.. Hehe.. SKulle levere en film me hadde lånt. "Versågod" --"BLÆ"!!!! *rødme* (Sambo synes forresten det er kjempe morsomt.hehe, klandrer han ikkje) Så var det trøtt?? Noen som sa trøtt?? YES... Er jo livsfarlig å vere aleine med min sønn på 19mnd. For plutselig så har eg sovna... ZZzzz.... MEN... eg er jo i det minste gravid!! *Smiler for det* Formen deres da jenter??
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hehe Godt du tar det med godt humør da. Trøtt jeg også, men ikke sove-trøtt. Mer trøtt i kroppen, orker ikke mye og føler meg pumpa. Hadde 3 dager med veldig hodepine, men kjenner ellers fint lite til denne graviditen. Er 8+1 og regner med at jeg har sluppet unna kvalmen. Men du sier du spydde fra uke 8...hm...skal visst ikke juble for tidlig
Meg, J & L Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Hei Skrekkblanda fryd!! Kjekt å høre fra deg! Nei, vær du sikker!! Det samme trudde nemlig eg òg.
Makko med to små gutter Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hehe så det ER håp om at det kan bli fler barn med tida da altså ;-) Sambo spurte meg her en dag. Jeg lå sammenkrøket på gulvet svimmel, kvalm og generelt uggen. "ja skal vi ha mange barn?" -Måtte bare tilstå at det fristet ikke, men måtte ha betenkningstid ;-)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Eg er i veke 9 no. Har ikkje spydd men har vore uggen og utan matlyst nokre veker. Har blitt litt bedre den siste veka så kanskje det er på vei til å gå over. Har nettopp begynnt i (ny) jobb etter forige permisjon, har ei jente på 10 mnd. Jammen ikkje like lett alltid å kome heim til mi kjære datter som eg ikkje har sett heile dagen for så å være så stuptrøytt at eg sovnar på sofaen enten eg vil eller ikkje.
Meg, J & L Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Hehehehe..... Ja, heilt utrulig! Skjønner ikkje at det går an å bli så dum! *knis* Det er rart ka man glemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå