Gå til innhold

Kviser!!!! Basiron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg så uren hud jeg har fått! Huden i ansiktet er fin, men fått masse småkviser/nupper på halsen og bak ørene(!), og småkviser øverst på puppene(!) og masse større og mindre kviser på ryggen.

Jeg er 26 år og ikke vært plaget av kviser før. Med unntak av en gang jeg prøvde p-sprøyte, da fikk jeg samme hud som jeg har fått nå. Den gangen brukte jeg basiron og ble helt bra. Vet bare ikke om jeg kan bruke den nå. Fra felleskatalogen: Sikkerheten ved bruk under graviditet ikke klarlagt da erfaring fra mennesker er utilstrekklig, Benyttet klinisk over lang tid uten at det er rapportert om fosterskadelig effekter. Ville dere bruket denne kremen? Spurt legen, hun sa at det måtte jeg ta stilling til selv.

Andre tips mot uren hud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg ville ikkje brukt basiron om eg var deg, har prøvd det sjølv og blei altfor sterkt for huda tørr å kløe..

men no har eg kjøpt en rense serie på apoteket og er kjempe fornøyd, fått kjempe fin og mjuk hud:)

serien heiter cliniderm deep cleansing.. har et veldig jentete utseende med rosa farge:)

Skrevet

Jeg benyttet den hele forr svangerskap, legen min sa det var HELT ok, det er jo bare lokal behandling.

Gikk helt fint med både meg og babyen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...