Gå til innhold

Usikker - trenger råd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 19 uker på vei med førstemann, og har i den siste tiden fått vondt i magen når det blir for mye stress på jobb. Jobber i bhg så dette skjer ofte. De to siste dagene hadde jeg vondt i magen (ved navlen) hele arbeidsdagen, også ble det rba når jeg kom hjem og fikk lagt meg på sofaen.

Hva ville dere ha gjort her? Veldig usikker på om jeg bare er hysterisk liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kanskje prøvd å tatt det litt mer med ro og prøvd å unngått å bære barna unødig.

Skrevet

Ja, helt enig med deg, men det er dessverre umulig å ta det mer med ro på jobb, hvis du skjønner, da man må gi 100% om man er på jobb. Er kanskje ikke slik i alle bhg, men slik er det nå der jeg er. Løfter på barna gjør jeg knapt da jeg er på storbarnsavd. Synes det er så vanskelig i og med at jeg ikke har mulighet til å "ta det med ro"...:(

Skrevet

Ta en tur til legen og snakk med han/hun. Evnt kunne kanskje sykemelding være noe dersom det ikke er mulig å snakke med styrer/avd leder i barnehagen og få tilrettelagt arbeidsdagen litt? Hørtes ikke veldig behagelig ut... Men magen vokser jo mye i denne perioden så kna jo være du hadde kjent smertene samme hva?

Lykke til ialelfall:)

Skrevet

Takk for det!:)

Ja, tanken slått meg også, og vil nødig være sånn overnervøs hysterisk, men det som er så rart er at smertene er helt borte hjemme, og nå i helga, har vurdert å høre om 20% sykmelding, bare for å ha en dag til å "komme meg litt på", men vil helst ikke være sykmeldt! Vanskelig å tilrettelegge, da kan jeg i hvert fall ikke vær på avdeling hver dag, og kontorjobben har jo styrer... hmm.. kanskje bedre med en dag borte fra jobb, enn at jeg presser meg og blir sykeldt mer..?

Uff, nå høres jeg ut som en liten sytepave her, er veldig lykkelig over å være gravid altså, og nyter å være ferdig med de fire første mnd, bare redd for å ta sjanser med lillevennen i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...