Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Er uke 35+2, syns min har sunket. Merker at det er lettere å puste enn for en uke siden. Er dette ert tegn på at ungen har festet seg i bekkenet? Når sank deres mager???
~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Syntes aldri at magen min sank noe forrige gang jeg. Har tom bilde fra rett før vi drar på sykehuset, og den er lik den magen jeg hadde hele veien.. Nå er jeg 37+5 og magen er fortsatt vanlig, men nå har han ikke festet seg da.
Nr 2 i magen:) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Min har ikke sunket enda, er i uke 35. Men har hørt at det er vanlig at den begynner å synke i uke 36. Men det er vel ikke noe fasit svar på det. Skal bli godt i alle fall, og håper halsbrannen gir seg noe da.
nr 4 er her<3 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 magen min har sunket godt ned nå å jeg er 32 uker på vei men har kansje noe å si at d er fjerde mann jeg venter??
Ninemi Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er i uke 35 og ingenting har skjedd enda. Men gleder meg veldig til den synker, for nå begynner det å bli tungt å puste.... Har en venninne som mener hennes mage sank i uke 34 og en som sier hennes ikke sank før 3 dager før termin. Så vi får se når det skjer.... :-)
Nr 3 underveis Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 For förstegangsfödende kan magen synke allerede fra uke 30.. Men det er ingen fasit. Min sank i uke 32. Da jeg stod opp om morran, merka jeg at magen var helt annerledes. Men magen har synki mer etter det. er i uke 37 nä. Og sodbrannen har faktisk gitt seg!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er 32 uker på vei, og magen er veldig høy. Kjenner at jeg blir fort tungpusten, og har skikkelig lei halsbrann =/ Forrige svangerskap (nr3) sank magen rundt uke 34, og hodet var festet i uke 35. Gleder meg nå til dette skjer, da jeg håper bekkenløsningen skal bli litt bedre :)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er 39 + 1 og her har ikke magen sunket. tror ikke den gjorde det sist heller ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå