Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Noen som har hatt mange små røde prikken på magen? Det er bare der, ikke andre steder på kroppen..
VeslePhreaken Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har.. Men jeg mistenker kremen mot strekkmerker..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Ja jeg har fått slike små "kviser" jeg og! Og flere større på lårene! Skjønner ingenting jeg!...... Satser på at det bare er et "svangerskapssyndrom" sånn at det forsvinner når gullungen er ute!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Ja det er sikkert ikke farlig.. Men det klør også er det stygt!!
field of gold Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde det sist ( røde prikker med kløe) Jeg fikk beskjed om at dette var svangerskaps kløe. Måtte bruke hvitvask. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Hører til på 2. trimester jeg. Er i uke 23. Søkte på utslett og fant dette. Så det er ikke noe farlig? Er litt redd selv nemlig. Har fått noen røde ringer på magen. De klør ikke noe særlig. Har tidligere hatt utslett nedover brystkassa. Tok det opp sist jeg var hos jordmor. Virket ikke som hun syntes det var noe å bekymre seg veldig for, men hun ville jeg skulle ta leverprøver. Dette må legen min ordne. Men hun er jo aldri å få tak i. Har fått time hos henne om åtte dager. Er litt redd det er noe alvorlig, og at jeg bør ringe legevakten? Men ser jo ut av det dere skriver her inne, at det ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå