Gå til innhold

føle meg Trist jeg :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går bestemte jeg meg for at vi skulle fortelle om Graviditeten til foreldrene våre (kun de enda som det er men).. og gledet meg i grunn veldig til og Ringe mine foreldre, men ble litt skuffa :-( de sa ikke en gang gratulerer... mamma sa jeg var umulig og om hun ikke hadde sagt jeg ikke skulle det, og pappa sa ikke et ord, ble helt stille og begynte og snakke om noe annet...

Mens Svigermor og Svigerfar ble kjempeglade, gratulerte, og sa de ble litt sjokka, men glade. svigermor lurte til og med om hun skulle begynne og stikke, ble litt lei meg når mamma og pappa ikke kune Gratulere meg en gang :-(

De har jo 5 barnebarn fra før av så de har jo fått sånne beskjeder før da :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel kanskje litt bekymret siden du er ung da?

Men litt backup kunne du vel fått.

Får ta med deg det positive:-)

Skrevet

ja, vet jo at de kommer til og glede seg masse etterhvert og de kommer jo til og eske denne ungen like mye som andre, men trodde jeg skulle få litt støtte fra min mor slik at jeg kunne dele litt med henne, men ser ikke slik ut akkurat.. vet jo at de blir glade etter hvert, menmen.. ble litt trist i går da. er vell ikke så rart.

Skrevet

ja det er veldig tidlig men kunne jo fått litt støtt for det:(

er mer glad hvis de hadde hoppet i taket liksom.

Kan jeg spørre hvor du er fra?

er også ganske ung, føler selv jeg ikke er mer enn 14,men er 21:)

Støtter deg jeg:)

Skrevet

Gruer meg selv til å fortelle det til familien på pappa sin side.

Har bestemt meg for å vente lengst mulig.

Det er vondt når det er sånn. Familien til mannen min var overlykkelige, og mamma støtter meg uansett.

Håper de vil bli glade etterhvert og vil stille opp og være gode besteforeldre :)

Skrevet

Trist å høre at de ikke greier å glede seg med dere, det kommer nok når de skjønner at dette er noe dere vil, og ikke noe som bare skjedde...

Ellers du kan få omsorgen fra mine foreldre (mer enn nok å dele av for å si det slik). Når jeg var 8 uker på vei kjøpte de cd'er, ikke til oss, men til baby'en! Hun ringer minst 1 gang om dagen for å høre om alt står bra til.... så bekymret fordi jeg trener, eller om jeg har hatt feber to dager er det nesten så hun setter seg i bilen å kjører 50mil... -litt i meste laget for min smak.

Skrevet

hehe.. Ja, eg veit kva du meiner. SIst eg skulle fortelle det til mine foreldre. Det var med min første. Da var eg 21år. Pappa sa bare: Ja vell, hvis det er det du vil så... Så la han på..HAN LA PÅ!!!!! Hehehe... Nå bare ler eg av det.

Men det gikk ikkje så veldig lang til før dei blei heilt i hundre!! Og nå er Pappa den som stiller mest opp for oss!!

Skrevet

tviler ikke et secund på at de blir kjempeglad i ungen, og kjempegode besteforeldre.. men skjønner ikke hvorfor de skal reagere slik, de var ikke gammlere selv lixom.. hehe.. er bare litt sårt når det er mine foreldre som skal være slik.. føler at de liksom ikke vil dette for oss.. åsså blir det sånn at jeg ikke kan snakke med dem om graviditeten.. menmen.. skal på 1. svangerskapskontroll i uke 12 og da skal alle få vite om det.. da blir jeg ikke og sjulenoe mere :-)

Skrevet

Uff kan ikke være noe kjekt å få en sånn reaksjon fra foreldrene dine.

Bra svigerforeldra dine ble galde da iallefall :) Men når de har fått det synket inn foreldra dine også, så blir de nok glade for enda et barnebarn..visst du er født i 89, så er jo du fremdeles ung, men alikevel ingen grunn til at dine foreldre skal reagere sånn..

HAr jo selv ei søster som ble gravid som 18 åring..fikk ungen da hun var 19 år..og det var første barnebarent i familen..men vi alle gldes jo oss over det..jeg som lilletante på 13 år :D

Så får jo håpe foreldra dine snur da..og gleder seg ilag med dere..

Lykke til :)

Skrevet

vet vell inni mg at de kommer til og gjøre det etterhvert.. men er så iriterende, nå later de liksom som om ingen ting uvanlig har skjedd.. at alt er akkurat som før.. :-)

Skrevet

uheldigvis takkler besteforedrer det dårlig når det kommer som et sjokk...du er ung,men er det dette du ønsker burde de jo blitt glad...har planlagt reaksjonen min når min datter forteller at hun er gravid...mine foreldre vart ikke kjempeglad første gang eg var gravid,men i dag elsker de barnebarnet sitt...må komme hjem minst en gang i uka,da savner henne slik...men den første reaksjonen deres sitter i gjenn,derfor skal eg bli kjempeglad da min datter blir gravid,uansett...(hu er 11mnd,så eg er tidlig ute i planleggningen,men det er så viktig å reagere positivt på en slik beskjed) de venner seg nok til tanken skal du se...ikke vær lei deg du...

Skrevet

blir nokk uansett litt ekstra merkelig når man må ta det over telefon da.. hehe.. orker ikke og si at det var planlagt egenlig for da blir de bare enda mer sure tror jeg og mener jeg er dum som er så ung og planlegger et barn.. så mamma lurte på om det var omgangssyka i romjula som hadde skylda hu :-P hehe.. men det går nokk bra uansett :-)

Skrevet

kjipt å få en slik reaksjon, men det ble nok bare veldig overrasket. La de få vende seg til tanken, og vis de at du gleder deg, og har tenkt gjennom dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...