Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hvordan er det når samboeren er i militæret? Jeg og typen snakker om at vi kanskje skal flytte samme til neste år eller noe sånt og han mener at da betaler de husleia. Hva mer? For jeg får det ikke til å stemme. Han mener at forsvaret blir å betale bhg-plasser for mine barn også.Er ikke det litt rart?? Hvordan er det egentlig?
~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 De dekker en del utgifter ja om dere bor sammen. Men hvor mye vet jeg ikke.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Når mannen min var på rep for noen år siden (herreminhatt, er vi så gamle:/) måtte jeg ta permisjon pga kveldsjobb og ingen til å passe barna, og han måtte ta permisjon. Da dekket forsvaret både min og hans lønn:) Jeg fikk fri med betaling i 10 14 dgr. Han ble dimmitert pga sykdom og dermed hadde vi begge 1 uke fri sammen, med betaling. Ingen av oss kunne gå tilbake til jobben, pga de hadde ikke bruk for oss, og andre var allerede innleid, de var ikke intressert i å betal meg når jeg hadde permisjon uten lønn fra de:)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Ring Verneplikteverket på 815 55 580. 9-15 man-fre=) De kan svare på alle spørsmål ang førstegangstjeneste..Hahha høres ut som jeg er på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå