Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Slemme slemme TR kom 9 dager før den skulle :-( I tillegg fikk jeg en herlig runde med omgangsyken, så derfor jeg var så kvalm, feberfølelse osv. Er jo greit nok at det ikke klaffer på 1.pp, meeen jeg har alltid hatt regelmessig mens, men nå ble den plutselig helt annerledes, så litt vanskeligere å planlegge nå (iom at kjæresten jobber laaangt unna meg så vi må reise for å se hverandre). Får ta EL-tester denne perioden da, så håper jeg det klaffer denne gangen.
*tornerose* Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Uff kjipt da å få både TR og omgangssyke.... (men er visst mye av det nå, min mann ligger å spyr han oxå)... Ja det blir nok litt vanskeligere å planlegge nå ja, men jobber han veldig langt unna deg?.... El-tester kan nok hjelpe dere ja hvis ikke du har noe særlig antydning ellers til EL (smerter eller slim).... Sender i alle fall en stor trøsteklem til deg og ønsker deg masse lykke til med 2 prøveperiode :-) (den er jeg i nå og har EL, så det blir masse kos fremover) :-)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hei og tusen takk :-) Ja han jobber så langt unna at jeg må ta fly for å treffe han på hverdagene. Vi treffes jo ofte da, men er liksom greit å ha en ukes tid å prøve på hver periode.. Får satse på at jeg klarer å finne EL ved hjelp av testene da, så får jeg bare kaste meg på et fly :-P
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Neeei så kjedelig!! Stakkars deg! Håper du blir raskt frisk igjen da. Krysser fingrene for at det klaffer for dere neste gang. Du får hive deg på flyet når du får positiv EL-test ja;)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Takk for det *dreamer* Krysser alt jeg har for at du får en spire snart som holder seg der i ni mnd!!
Truseprinsesse Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Huff, så kjedelig at du har fått tanta og omgangssyken. Det er skikkelig kjipt når syklusen ikke er stabil ja. Vanskelig å vite hva som skjer inni kroppen sin. Sender deg en trøsteklem. God bedring, vennen!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Tuusen takk for det Truseprinsesse!! Ja disse kroppene altså :-P Men nå blir det prøvings på nytt, og nå SKAL det klaffe ;-) klem
Truseprinsesse Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Ja, det er en god holdning. Viktig å være litt positiv vettu. Personlig tror jeg og håper jeg det klaffer denne gangen. Har hatt sex omtrent hver dag siden mensen slutta. Skulle hatt eggløsning i går, men har hatt stikninger i mange dager nå. Så det er litt vanskelig å vite når eggløsningen finner/har funnet sted.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Oj så spennende! Tenkte faktisk på deg i går, og måtte liksom spørre meg selv sånn: er hun gravid? Fikk liksom en sterk følelse av det ;-) rart det, kjenner jo ikke deg IRL Kommer du på treff på tirsdag da? Håper virkelig at de klaffer/har klaffet for dere nå!! Da hadde jeg blitt kjempeglad på deres vegne =) Kjøpte litt babytøy i helgen også jeg. hehe. var salg, 39,- og 17,- per plagg så da kunne jeg ikke dy meg Fikk litt oppgitte blikk av typen da hehe.
Truseprinsesse Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Oi. Treff ja. Så spennende. Når på tirsdag er det? Det er mange som tror jeg blir gravid denne måneden, så da tror jeg det jeg også. Hvor har du kjøpt babytøy da? Hva kjøpte du? Gleder meg såååå til å gi min kjære pakken med babytøy som jeg kjøpte sist prøveperiode. Håååper jeg kan få gjort det i februar gitt. :D
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Det er vel kl. 19. på fridays Kjøpte tøy på en liten lokalbutikk i Larvik faktisk. Husker ikke navnet helt. Kjøpte en bukse, en body, en liten vest, votter og sokker i teddystoff..og mye mer ;-) er litt trøtt så kommer ikke på alt nå hehe. Er så sikker på at jeg kommer til å få en gutt, merkelig det der. Men de fleste tingene jeg har kjøpt kan brukes av en jente og da Da håååper jeg at du får gitt ham den pakken i februar! tenk så koselig... sukk :-P
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Tusen takk!! Krysser alt jeg har for at du får en spire snart som holder seg der i 9 mnd du og. Du er utrolig sterk som fortsetter å stå på og tenke positivt etter alt du har vært gjennom. Du fortjener virkelig en spire som blir der i 9mnd!
mmognr2 Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Samme her! Slemme TR kom 4 dager før tiden - og da er jo alle utregninger denne mnd gått fløyten - ennå jeg trodde jeg fant EL helt sikkert med slim å det hele! Syklusen er gått fra 32 til 28 dager. Men vi kan jo prøve sammen videre vi da! Det kan bli litt morro! Gubben skal bort 4 dager - som ser ut til å bli midt i EL-perioden denne mnd. Skikkelig ÆSJ, men men. Vi må jo bare prøve da. :-) Sees på IKM lister for uke 8 eller blir det 9 vi da :-) Lyyyyyykkkkkke til !!!!!!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 Takk for det :-) Kjiiipt med teite sykluser altså :-S men men, som du sa, vi får prøve videre! morsomt å følge hverandre!! Blir alltid så glad av å lese her, er så mange koselige damer ;-) Masse lykke til til deg også!!! =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå