Gå til innhold

vi er på facebook drammensjenter baby høst 07/vår 08!


Gjest

Anbefalte innlegg

etter en ide fra Åse har jeg nå laget en gruppe på facebook for oss. Den heter Drammensjentene med baby høst 07/ vår 08. Håper å se mange av gjengen i den gruppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant ikke noe da jeg søkte på det gruppenavnet. Mulig det er fordi du ikke har vært logget ut etter du opprettet? Prøver igjen senere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant heller ikke noe, men jeg var på facebook for første gang i dag så det kan være brukerfeil - hehe. Håper jeg får til etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

Jeg fant den heller ikke, så tok meg friheten å opprette en lik som Skorpion gjorde. Hvis dere ikke finner den ved å søke på gruppen, så bare søk opp meg; Vibeke Try på facebook så ligger linken under mine grupper :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg gruppa, gutt igjen. Men sjekk innom her for oss som er nye på dette a, tilfelle vi ikke får til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt kjent med data og internett,men har nå joina den gruppa som vibeke laget,noen som har peil på hvordan jeg sletter den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om jeg gjør sånn da? Tror denne linken skal føre rett til gruppen jeg opprettet, hvis jeg ikke tar helt feil nå.

 

www.facebook.com/group.php?gid=21314403048

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeehhh... Som fagperson føler jeg meg noe dum som stiller dette spørsmålet, men hvordan joiner jeg? Finner ikke linken for å joine! Er jeg blind nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm

Ser ut som jeg har lagd et kriterie som ikke var meningen. For å bli medlem må man også være tilknyttet "Norway network". Var ikke meningen dette, men tror jeg bare måtte velge et "network" som skulle ha tilgang til å bli medlemmer. Får ikke til å endre det heller, så dere må bli med i "Norway network" først. Eller så kanskje noen kan hjelpe meg å endre på onsdag???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk når jeg ble tilknyttet norway network iallfall:) fikk det ikke til i begynnelsen jeg heller men gikk med engang når riktig jeg var tilknyttet riktig network..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...