Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 jeg sliter med å sove om natten.. for etter ca 3 timer på puten begynner korsryggen å verke.. våkner flere ganger i timer for det er så vondt.. har gjort det siste uken.. noen råd?????? er bestandig trøtt etter mangen do turer og smerter om natten.. er uke 27....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 mitt råd er å ta ei tynn dyne å rull sammen, som du kan ha mellom beina når du sover, det hjelper på bekkenet hvertfall. lindrer for meg, og gjør ryggsmertene litt mer håndterbare.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har også smerter i korsryggen, og noe i hoftene. Våkner om natta når jeg snur meg i søvne, og av og til ellers og. Får liksom smerteilinger hvis jeg letter på rumpa når jeg snur meg. Men jeg har fått konstatert bekkenløsning da, og fysioterapeut anbefalte å ha på silkepysj eller bruke silkelaken, for at det skal bli lettere å "gli" rundt når man snur seg. Pute mellom beina hjelper meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå