Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hva er det for noe, og hva brukes et til? Leste om det i et innlegg her for noen mnd siden, men glemte hva det var...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 A-creme kan brukes til alt, så og si.. Fra å smørre på kroppen, til stumpen, bleieeksem, atopisk eksem.. Kjempe god krem spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 fantastisk god krem! Fåes på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hei, jeg bruker den på både lille tulla og meg selv. Smører stumpen hennes og i fjeset der hun er litt tørr. Selv bruker jeg den som ansiktskrem nå om vinteren. Kjempefin krem. veldig fet, men "tørker" fort på huden og gjør huden silkemyk He he, høres ut som jeg er betalt for å reklamere for den
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 En kjempegod fuktighetskrem som jeg har brukt på eldstejenta mi som har atopisk eksem, og som jeg bruker på minstejenta også:-) Litt dyr, men veldig drøy i bruk. Fåes på apotek, vita og helsekosten.
velsignet med to Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Ikke alle som synes den er så god, selv om det ser sånn ut Jeg får fantastisk deilig hud rett etter påsmøring, men synes jeg blir tørrere igjen etter en stund....
Två små trollungar Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Både jeg og datteren, som har litt atopiske eksemer, reagerte på kremen, så den passer ikke for alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå