Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jepp! Nattinatt her på BIM! Hun spådde at jeg skulle bli gravid med ei jente på sommeren! Jeg kom til å ha problemer med bekken og trøtthet! Jammen stemte det ikke! hehe....
*Vi blir 5* Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg ble også riktig spådd,av mamalari her på bim, selv når jeg VIRKELIG ikke trodde jeg var gravid pga maange neg tester over ikm. Men hun mente jeg var gravid fordi om,og hun hadde rett! =)
*gullungen med okt spire* Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 jeg har blitt spåd av mamalari at jeg er gravid nå har hatt en rar bløning men får bare negative tester men ho påsto jeg var gravid så da håper eg ho har rett!!skal dra til legen i morra å sjekke litt..
nr 4 er her<3 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 jeg ble spådd om at vi ville få en liten gutt men ultralyden viste ei jente men ska til ultralyd igjen den 1. så skal jo bli spennende å se om de sier noe annet den gangen:)
*Vi blir 5* Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Å jeg håper såååååååå at hun har rett om deg gullungen! Si ifra åssen det går i morra da! Klem
*gullungen med okt spire* Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2008 det håper jeg også!!!blei helt vill jeg når hun svarte meg hun nølte ikke en gang!! JA DU ER GRAVID!! HIHI
Trulte76 Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 jeg ble spådd v Kimby jeg skulle bli gravid neste mnd (altså desember) og jeg hadde jo ingen trua på det da siden min kjære overhodet ikke var klar for en liten en..MEN ting skjer..han plutselig bestemte seg for å prøve han..og vips ble jeg ravid på første forsøk og i des må si hun traff der ja ..gjenstår å se om det stemmer vi får ei tulle som ligner på pappan sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå