Kulå Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Er sjelden inne på dette forumet, men burde kanskje vært mer, for det er utrolig mye morsomt her. Men det jeg lurer på er hvorfor mange av dere bruker anonym istedenfor nicket deres? Bare lurer jeg???
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hmmm...Min egen observasjon er at enkelte som har behov for en kraftig utblåsning uten å bli stilt til ansvar for eventuelle usakligheter som måtte komme i "kampen hete", gjerne signerer anonymt. Selv om det overhodet ikke er farlig å signere med nick - tviler på at noen her i forumet kommer på døra di og lager kvalm av den grunn. Viktigste er vel å få lettet på trykket - selv om en tur på toalettet kan ha samme virkning. Bare en tanke som slo meg uten forvarsel.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg signerer alltid med anonym her fordi når jeg først er her, har jeg en dårlig dag. synes mange her svarer usakelig og umodent til tross for at det er en krangleside. Litt sånn, "du er dummere" Men tror ingen kommer hjem til meg på døra, er vel mer fordi at har jeg hatt en utblåsning om en mening under et hormonelt utbrudd, kan jeg sikkert virke som en annen person enn det jeg gjør ellers. Vil sikkert møte noen her som jeg også møter på skravle, der stemningen er god, vil ikke ødelegge for meg selv. Tror dette forumet også er veldig misforstått av mange. Det er mye personlig hetsing både i innlegg og også ny tråder som går på det. Det er virkelig umodent, og har aldri startet eller svart på en sånn tråd. holder meg rett og slett anonym kun fordi det er en utrolig dårlig stemning her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå