theomamma'n Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 endelig har det klaffet for oss! fikk to positive tester på fredag! Har nettopp komt hjem fra verdens beste helg på hytta:) har aldri vert såå glad før trur jeg;) Det tok oss 6pp før den endelig satt. Veit det ikke er så veldig lenge å prøve, men det var alikavel veldig deilig når det klaffet!=D Så da håper jeg bare den sitter der den skal og holder seg der i 9mnd;) Da blir jeg mamma i oktober!!!=D Mine symptomer: - litt spotting/festeblødning fra 5 dager før IKM og som varte i noen dager. - masse uro/menslignende smerter nede i magen og korsrygg Ellers har jeg bare følt meg helt som vanlig;) Sender masse babystøv: ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Håper det klaffer for alle dere også snart!! Det fortjener dere!;D
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 HEI! Å d hørtes ut som en herlig vindundelig helg! Gratulere så masse! Du er heldig!
*Babyønske* Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 ÅåÅåÅÅÅåååååå Gratulerer så masse ) Heldiggris
Tirilmor82 Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer deg her også, jeg! ) Jeg har også kommet hjem fra en herlig helg på hytta!! ) Nydelig skiføre, og masse tankevirksomhet underveis ) Jeg var sikker på tanta kom på fredag, da det var litt blødning/spotting.. Men så forsvant tanta igjen i går, og da ante det meg at det var noe seriøst på gang.. :-) Og så ble det bekreftet nå når vi kom hjem fra hytta :-) Håper vi får noen fiiine måneder frem til oktober :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer så mye!! Håper spiren din klorer seg fast!
theomamma'n Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner!=D Og lykke til alle dere prøvere, håper det snart er deres tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå