Mama B Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Når kommer vanligvis kvalmen? jeg går og venter, men håper å slippe..
Pysjen Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har ca vært 6 uker på vei begge gangene når kvalmen kom
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Er 8+1 i dag og ikke merket den enda
sonnenschein Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Ved første svangerskapet var jeg ikke kvalm i det hele tatt.(Fikk gutt) Nå sliter jeg med kvalme siden forrige uke, er i dag 7+ 0.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 jeg har ikke vært noe særlig kvalm egentlig.. hadde litt (bare pittelitt 1 dag) i uke 6, og en dag med oppkast i uke 8.. men kjenner ingenting til vanlig :-)
lille anne Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 er 7 uker på vei, har nå vært kvalm sonn av og på i 5 uker.. altså før testen var positiv
Kulå Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Fatter ikke at du gidder å gå å vente på den da.... Er jo helt forferdelig når det står på... Man er da gravid selv om man ikke er kvalm. Nei, kjære deg, nyt tia uten kvalme.... Skulle ønske det var meg....
Mama B Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. januar 2008 Unnskyld meg, men som førstegangsfødende lurer man på mye rart, og uten symptomer blir man jo nesten bekymra! men er selvfølgelig happy hvis jeg slipper å bli kvalm!
82glad Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Helt enig der mama B. I samme situasjon selv, og det eneste jeg kjenner er kraftig mensmurring. Det er nesten slik at jeg har regna med å kjenne flere symptomer, men det er veldig godt å slippe også. Har lang tid igjen, så det dukker vel opp flere sympt:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 Jeg merka litt rett før jeg tok testen for 9 dager siden, men den kom visst for fullt i dag! 6+1. Med lillegutt så merka jeg at jeg var gravid ved at vann med tilsatt smak gjorde meg kvalm, og jeg var veldig kvalm med han- til uke 15! Merka det før testen, 4uker på vei ca.
miobell Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 Ja, som førstegangsgravid, så er det masse en lurer på. Dette er jo tross alt første gang vi gjennomgår dette :-) Jeg er 6+0 idag. Ikke kvalm. Eneste jeg kjenner er noe ømme brystvorter, svært trøtt, hummørsvingninger og svimmel om jeg reiser meg fort. Har hatt veldige mensmurringer fram til denne helgen, men ikke kjent noe nå i det siste... hmmm.. betyr vel ikke noe ille det? prøver å tenke som så : Så lenge jeg ikke blør. så er alt ok :-)
Kulå Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 Jeg lurer på det meste selv jeg, og det er 3. gang for meg... Og det var slettes ikke meninga å tråkke på noen tær, bare det at jeg faktisk er litt misunnelig på dem som slipper hele kvalmen. Jeg er uheldigvis ikke en av dem...
Kulå Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 Ble foresten kvalm svært tidlig alle mine ganger, egentlig før test. Så uke 4 eller no sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå