Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer vanligvis kvalmen? jeg går og venter, men håper å slippe..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ca vært 6 uker på vei begge gangene når kvalmen kom

Skrevet

Jeg var i uke 7 når den begynte.. :)

Skrevet

Er 8+1 i dag og ikke merket den enda

Skrevet

Hei! Ved første svangerskapet var jeg ikke kvalm i det hele tatt.(Fikk gutt)

Nå sliter jeg med kvalme siden forrige uke, er i dag 7+ 0.

 

 

Skrevet

jeg har ikke vært noe særlig kvalm egentlig.. hadde litt (bare pittelitt 1 dag) i uke 6, og en dag med oppkast i uke 8.. men kjenner ingenting til vanlig :-)

Skrevet

er 7 uker på vei, har nå vært kvalm sonn av og på i 5 uker.. altså før testen var positiv

Skrevet

Fatter ikke at du gidder å gå å vente på den da.... Er jo helt forferdelig når det står på... Man er da gravid selv om man ikke er kvalm. Nei, kjære deg, nyt tia uten kvalme.... Skulle ønske det var meg....

Skrevet

Unnskyld meg, men som førstegangsfødende lurer man på mye rart, og uten symptomer blir man jo nesten bekymra! :( men er selvfølgelig happy hvis jeg slipper å bli kvalm!

Skrevet

Helt enig der mama B.

I samme situasjon selv, og det eneste jeg kjenner er kraftig mensmurring. Det er nesten slik at jeg har regna med å kjenne flere symptomer, men det er veldig godt å slippe også. Har lang tid igjen, så det dukker vel opp flere sympt:)

Skrevet

Jeg merka litt rett før jeg tok testen for 9 dager siden, men den kom visst for fullt i dag! 6+1.

Med lillegutt så merka jeg at jeg var gravid ved at vann med tilsatt smak gjorde meg kvalm, og jeg var veldig kvalm med han- til uke 15! Merka det før testen, 4uker på vei ca.

Skrevet

Ja, som førstegangsgravid, så er det masse en lurer på. Dette er jo tross alt første gang vi gjennomgår dette :-)

 

Jeg er 6+0 idag. Ikke kvalm. Eneste jeg kjenner er noe ømme brystvorter, svært trøtt, hummørsvingninger og svimmel om jeg reiser meg fort. Har hatt veldige mensmurringer fram til denne helgen, men ikke kjent noe nå i det siste...

 

hmmm.. betyr vel ikke noe ille det? prøver å tenke som så : Så lenge jeg ikke blør. så er alt ok :-)

Skrevet

Jeg lurer på det meste selv jeg, og det er 3. gang for meg... Og det var slettes ikke meninga å tråkke på noen tær, bare det at jeg faktisk er litt misunnelig på dem som slipper hele kvalmen. Jeg er uheldigvis ikke en av dem...

Skrevet

Ble foresten kvalm svært tidlig alle mine ganger, egentlig før test. Så uke 4 eller no sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...