piano♫ Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hvordan er formen i heimen? Og har dere funnet ut av hvordan dere gjør det når morgendagen kommer?
selfangerkjerringa Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hun har spydd bare en gang på 12 timer nå. Men hun har fortsatt diaré, og i ettermiddagen har feberen plutselig kommet. Isted var det 39.7. Ga henne en paracet, hun sover nå. Har stort sett sovet i hele dag... stakkar lita Vaskemaskien går for fullt, har blitt noen skift i løpet av de siste to dagene. Hun har ikke fått i seg noe mat siden fredags kveld, og ikke noe væske fra midnatt natt til igår og kl 17. Da slutta hun å spy, og har greid å holde nede vannet hun har fått. Men uansett om hun skulle friskne til i løpet av kvelden så kan hun jo ikke i barnehagen, og siden mamma må på jobb imorra så må jeg ta fri (mannen min har ikke sjans, han er alene på jobb denne uka). Har sendt sms til personalansvarlig, men ikke fått svar enda. Det blir nok lettere kaos imorra tidlig tenker jeg Så jeg må bruke kvelden på å omorganisere timene mine denne uka og legge inn vikaropplegg på nett så de kan ta ut imorra. Takk for at du bryr deg
selfangerkjerringa Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Skulle egentlig vært to smilefjes til slutt der, men ettåringen min ble litt ivrig og ville hjelpe til å skrive innlegg *klem
piano♫ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Godt å høre at hun er blitt noe bedre, hvertfall. Sjansen er jo da ganske stor for at hun friskner til i løpet av morgendagen. Vikaropplegg, ja...det er også noe. Rent administrativt opplegg bruker å fungere best, er min erfaring. Hva underviser du i? Må på jobb selv i kveld, jeg. Planlegge uka. Mannen skal bort fra tirs-lør, så da må jeg ha saker og ting i orden ;-). Gleder meg veldig :-p.
selfangerkjerringa Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Underviser hovedsakelig på ungdomsskolen. Tre av fagene har jeg eneansvar for, de to siste er jeg heldigvis en av et team. Men de stakkar jentne som skulle fått gjennomgang imorra til grammatikkprøven på onsdag sliter litt da. Tror jeg bare blir nødt til å utsette prøven til neste uke Blir litt tett opp til vinterferien, men det får bare være. Tror jeg skal greie å lappe sammen et opplegg til resten - største problemet mitt nå er jo at jeg bare har med meg engelskbøkene hjem, resten ligger på kontoret Og jeg har ikke nøkkelkort, så jeg kommer ikke inn utenom kontortid. Jaja. Det får bli som det blir.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Føler med deg... Er ikke bare, bare å være borte som lærer. God bedring til jenta di. Er det eldste som er syk?
selfangerkjerringa Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Spetakkel: det er eldsta som er syk - hun som blir fire i april. Minsta på drøye året ser ut til å ha berga unna denne gangen også (hele familien nå syk med magetrøbbel i jula).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå