Gå til innhold

over i ny pp igjen.. :(

*Ine* m/ novembergull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååhhh.. er så ufattelig skuffa og lei meg nå!! Jeg som endelig klarte å finne el, og hadde masse sex i dagene rundt el. Var overbevist om at det hadde klaffet denne gangen, og har selvfølgelig hatt masse symptomer. Men neida.. i dag kom den dumme tanta, nøyaktig 14 dager etter positiv el-test :(

Dagen startet så "fint" med tantebesøk.. og fortsatte med at vi fikk besøk av et vennepar. de synes vi har så fint hus, og kommenterte at "her har dere jo plass til mange barn!" Hadde mest lyst til å gråte akkurat da!!!

Unnskyld at jeg syter, vet at det er mange andre her inne som sliter og som har prøvd lenger enn meg..

Nå føles det så fryktelig lenge til neste el, hadde el på dag 21 denne pp. Håper det blir travelt i tiden fremover, så jeg kan få tankene over på noe annet en stund.

Noen som vil slå følge i ny pp, dele tanker og erfaringer..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjipt da! Vet hvordan det føles, hadde 18 pp før førstemann satt. Skal sannsynligvis over i ny pp jeg også, må bare få tanta først. Det har nok ikke blitt noe egg denne gangen selv om fikk påvist el, det bygde seg opp en cyste istedenfor, folikkelen sprakk ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...