Tirilmor82 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er graaaaaaviiiiid! Tok en CB, og der lyste det et blått kryss mot oss!! Håper dere alle får det samme snart!! ) *****massssse babystøv til dere som prøver*****
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 gratulerer sååå mye!! og lykke til! **suger til meg babystøv**
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 har du en god baby- oppskrift???
Tirilmor82 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 Tja, regna ut eggløsning etter eggløsningskalender, og så kose litt ekstra i dagene før. Tok meg også en liten slurk slimløsende hostesaft like før antatt eggløsning.. Denne pp kutta jeg ut alle EL-tester osv., og prøvde å ta det litt mer som det kom/ikke tenke sååå masse på det, og DA funka det!! ) Ønsker deg massemasse lykke til!!!
Tirilmor82 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Takk for gratulasjoner!! ) Nesten helt uvirkelig det her )
theomamma'n Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer så mye!!!! testet positivt på fredag jeg og!!=D Har ikke gått opp for meg i det heile tatt enda:p Når har du termin??
Tirilmor82 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer så masse til deg også!!! ) Jeg har antatt termin 6. oktober! Du da? :-) Er det første gangen eller?
theomamma'n Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Samme som deg, 6 oktober:) Er SÅ spennende!!;D Er første gangen ja:) du da, har du barn fra før eller? Leste svaret ditt på andre forumet og, virker som vi har hatt ei ganske lik helg da;) Hadde en liten festeblødning jeg og, men den startet allerede på mandag.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer!!! Håper spiren din klorer seg fast!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer så mye!!! Kos deg masse med den voksende magen:)
Tirilmor82 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2008 Cheez: Ja, veldig like helger! :-) Er første barnet vårt også, ja! Så det blir veldig spennende! :-) Vi får oppdatere hverandre litt inne på 1.tri kanskje? Artig å høre med noen som har så likt utg.pkt! :-) Snoopy81 og *dreamer*: Tusen takk for gratulasjoner, og LYKKE TIL!! Håper det klaffer for dere snart også, det fortjener dere!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 så misunnelig;) masse gratulasjoner!!!
Sol :) Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Så heldig du er da!!!!! Skulle ønske jeg klarte det samme..
Anca har jente og gutt:) Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 Grattis med spire i magen:) Testa positivt i dag jg også, klarte det på 1 forsøk. Da får vi følge hverandre på 1.trimester:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå