Gå til innhold

Jippiiiiii!!!!! Huurraaaa!! Jaaa!!! :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er graaaaaaviiiiid! Tok en CB, og der lyste det et blått kryss mot oss!! Håper dere alle får det samme snart!! :o)

*****massssse babystøv til dere som prøver*****

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer sååå mye!! :) og lykke til!

**suger til meg babystøv**

Skrevet

har du en god baby- oppskrift??? ;)

Skrevet

Tja, regna ut eggløsning etter eggløsningskalender, og så kose litt ekstra i dagene før. Tok meg også en liten slurk slimløsende hostesaft like før antatt eggløsning.. Denne pp kutta jeg ut alle EL-tester osv., og prøvde å ta det litt mer som det kom/ikke tenke sååå masse på det, og DA funka det!! :o)

Ønsker deg massemasse lykke til!!!

Skrevet

Takk for gratulasjoner!! :o)

Nesten helt uvirkelig det her :o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!;) testet positivt på fredag jeg og!!=D Har ikke gått opp for meg i det heile tatt enda:p

Når har du termin??

Skrevet

Gratulerer så masse til deg også!!! :o) Jeg har antatt termin 6. oktober! Du da? :-)

Er det første gangen eller?

Skrevet

Samme som deg, 6 oktober:) Er SÅ spennende!!;D Er første gangen ja:) du da, har du barn fra før eller?

Leste svaret ditt på andre forumet og, virker som vi har hatt ei ganske lik helg da;) Hadde en liten festeblødning jeg og, men den startet allerede på mandag.

Skrevet

Gratulerer!!! Håper spiren din klorer seg fast! :D

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kos deg masse med den voksende magen:):)

Skrevet

Cheez: Ja, veldig like helger! :-) Er første barnet vårt også, ja! Så det blir veldig spennende! :-) Vi får oppdatere hverandre litt inne på 1.tri kanskje? Artig å høre med noen som har så likt utg.pkt! :-)

Snoopy81 og *dreamer*: Tusen takk for gratulasjoner, og LYKKE TIL!! Håper det klaffer for dere snart også, det fortjener dere!!

Skrevet

så misunnelig;) masse gratulasjoner!!!

Skrevet

Så heldig du er da!!!!! Skulle ønske jeg klarte det samme..

Skrevet

Grattis med spire i magen:)

Testa positivt i dag jg også, klarte det på 1 forsøk. Da får vi følge hverandre på 1.trimester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...