Gå til innhold

Hvor finner jeg en stellekommode som dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en hvit stellekommode med skuffer (og gjerne skap) og hjul men uten badebalje inni. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Er fortsatt litt i tvil om det best med eller uten badebalje, men har sett at noen skriver at det er litt tungvint å måtte løfte babisen på en arm for å løfte opp lokket. Flere som har meninger om dette?

Setter pris på alle tips og forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Baby shop har de kommoder med hjul. Men de er nokså dyre.

Om man skal ha badebalje inni eller ikke avhenger litt hvor du skal ha kommoden, synes jeg. Vi skal ha stellekommoden på barnerommet, og da blir det for tungvint å skulle bære bøtter med vann for å fylle balja.

Vi har derfor kjøpt badebalje med stativ som vi har stående på badet.

Skrevet

Vi hadde stellebordet på badet, men tok kjapt ut baljen.. Kjøpte heller en annen en og brukte den! Nettopp fordi det var tungvint å løfte barn og alt og finne stellebordet.. Pluss at den løse baljen var lettere å rengjøre! Vi har brukt olje i vannet siden han ble født så er kjekt å kunne rengjøre det skikkelig innimellom.. Hvis man syns det er tungt å holde bebisn nedi der så finnes det sånne "plater" som er formet etter bebisn som man har nedi vannet. Aner ikke hva de heter da..

Skrevet

De har på barnashus og på skeidar.

Skrevet

Vet ikke om det finnes sånne stellekommoder, men hvis du har en mann som er litt handy-mann eller er det selv så finnes det jo plenty hvite kommoder, og hjul kan man kjøpe brukt!! Så går det an å "jukse" det til, og ta av hjulene etterpå og bruke den som vanlig kommode!! For det har nemlig jeg tenkt litt på... :)

Men uansett så går det ant å ta ut den baljen og heller bruke det rommet som lagerrom!! Var det vi gjorde da vi fjernet baljen til førstemann.. :)

Jeg hang meg bare så opp i det med baljen i sted så derfor svarer jeg to ganger... :-)

Skrevet

sånne plater olinebrumm snakket om heter badedelfin. det heter i allefall min=) veldig snedig. jeg synes også at en annen balje er det beste. for når de blir litt større så er det så greit at den står i dusjn, så en slipper alt sølet når de plisker og plasker. vi tok en gammel komode fra 1979 og malte den hvit vi. ble veldig fin. er jo bare å fikse jul på om en vil ha det!

Skrevet

Dollypopp: Er den på Barnas hus med hjul? Må ta en tur dit, de har så dårlig nettside. Har sett en fin på Skeidar som heter Roomate, men den er uten hjul..

Går jo kanskje å montere hjul selv ja, hvor får man tak i det? Typ Jernia?

Skrevet

Jeg har skap med skoff øverst (jeg har badebalje, men denne kan lett fjernes), den har hjul, og er kjøpt på BabyKos :)

Skrevet

Med hjul ja...det vet jeg ikke.Tror de har begge deler.

Jeg vil ha uten hjul så har ikke sett etter det egentlig...

Skrevet

Så det de fleste her syntes er altså å ha en kommode med stellebord og heller ha badebalja utenom?

Er ikke gravid og har ingen barn, men prøver å bli gravid... Har tenkt på akuratt dette problemet jeg, fordi vi har et bittelite bad! Har ikke plass til evnt stellebord der inne!

Skrevet

tror ikea har hjul ( beregnet på kontor egentlig tror jeg)

Skrevet

clas ohlson og biltema har hjul til en billig penge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...