Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Mannen min begynner nå som selvstendig næringsdrivende. Det betyr vel også at han ikke har rett på noen pappaperm, i og med at han ikke har arbeidsgiver. Hvordan gjør dere dette? Vil jo gjerne at han skal være hjemme de to første ukene iallefall, regner med jeg er sliten og sårbar etter fødsel. Kan kanskje planlegge at han tar seg ferie et par uker..?
Gjest mphs Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Det er ikke alle som er i fast jobb som får betalt for de ukene heller, så der stiller han likt som de. Mannen min får ikke lønn om han velger omsorgpermisjon så derfor tar han ut to uker ferie i stede.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Åja, det stemmer, ikke alle får betalt fri. Takk for svar. Blir å planlegge ferie nå da )
Bondine Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg kan egentlig ikke så mye om dette... Men jeg tror selvstendige får noe slik som 65 % av inntekten når de tar ut foreldreperm. Jeg hadde tatt en telefon eller tur til NAV og fått korrekt informasjon. Og sjekk nettsidene deres om du ikke alt har gjort det. Håper det ordner seg for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå