mamman te marcus04 og vilde06 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jenta mi på 19 mnder er surklete i brystkassa,hoster og er innimellom veldig sutrete..hun har 38,5 i feber,har gitt hun en stikkpille for å se om det hjelper.. Blir så usikker
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg ville sett det an til i morgen. God bedring til jenta di
mamman te marcus04 og vilde06 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 takk hun har vært sånn i 2 dager nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå