Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kan noen hjelpe meg å finne ut av dette?

Jeg sluttet på p pillen i desember,ventet ikm på tirsdag 22.1den kom ikke , først i går kveld 26.1 fikk jeg en blødning (veldig lite og lyserødt blod)og tenkte at ok der kom tr.....men så kom det ikke noe mer en det.......

Hva skjer?? Har testet og den er negativ.

Hvis jeg hadde el så var det rundt 8.jan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vil bare dele min erfaring her:

Jeg sluttet også på p-pillen i slutten av december. Fikk en liten lyserosa blødning( bare på papiret) 17.januar. Jeg har enda ikke fått mensen og er ikke gravid ( tok test i dag) Dersom du går inn på pernille info kan du lese at en slik liten blødning kan være tegn på eggløsning

( man skal visst være veldig fruktbar dersom dette skulle skje) Ellers tror jeg rett og slett bare kroppen er på vei til å stabilisere seg tilbake til normal syklus, og dette tar jo ofte litt tid. Jeg var i alle fall utrolig humørsyk, vond rygg, oppblåst magen en uke etter at jeg sluttet på pillen..... Nå kjenner jeg ingenting lenger, så jeg tror at kroppen prøver å kvitte seg med alle hormonene den har blitt tilført i årevis, og forhåpentligvis får jeg snart TR.

Har også lest her inne at mange snakker om at en slik blødning er en festeblødning? Ta en test om noen dager å se....

Ergo: det er ingenting å bekymre seg for enten har du eggløsning nå, eller så er du gravid:) lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...