Gå til innhold

Svangerskapstegn ved sa/ma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var svangerskapstegnene hos dere som har hatt sa/ma? Hadde sa for noen år siden og da hadde jeg ikke ett eneste symptom, bortsett fra en svak strek på testen. De andre gangen jeg har vært gravid( 3.gang nå, 8+4) er jeg full av tegn/symptomer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange år siden jeg hadde ma, men jeg må ha hatt noen tegn fordi jeg tok en test, men den var negativ (billigtest) 1mnd før jeg fant ut at jeg skulle ha vært 8uker på vei(så på ul).

Husker jeg fikk større bryster, jeg var ganske ung da.

Ble rett og slett dårlig jeg da, fikk mensen de to mnd, men alt kom ikke ut, så jeg måtte ta utskrapning.

Kan ikke huske kvalme.

Trøtt var jeg nok.

Nå har jeg en del tegn, kvalmen kom i dag :)

OGg dundrende huepine! Lurer på BT mitt.

Er du engstelig?

Skrevet

Nei, overhodet ikke, men det er så utrolig mye snakk om sa/ma er at jeg ble litt nysjerrig. Siden jeg ikke følte meg noe gravid da, utenom mensen som ikke kom(hadde sa i uke 7 den gang), mens de andre gangene, nå også, har jeg mye sympt/tegn... P.s Vi blir foresten også 5 i sept. Har termin 4. sept.

Skrevet

Jeg var som sagt veldig ung og visste ikke om at man kunne være gravid med mensen engang...

Det er vel litt individuelt når embryoet dør på symptomer på graviditet, hos meg så de ikke noe, men livmoren tilsvarte 8uker, så den hadde nok detti ut første mensen tenker jeg.

Ja jeg har foreløpig termin 23.sept :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...