klg,2 boys now:) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 veldig skjedent vi bruker vogn nå,han er 3 år snart
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Sikkert ulikt, men rundt 3 år. Noen litt senere og noen litt før. Kan være greit med en liten paraplytrille engang i bandt om man skal gå veldig langt/mye og har et barn på 3-3,5 år som kanksje ikke er helt i toppform.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 oi det er så forskjellig. minsten på 14 mnd. bruker fortiden kun vognen som sovevogn i bhg. jeg harbegynt å jobbe og vi må bruke bil til og fra bhg. i helgeneer vi ute og leker ikke så mye tur lengre vi tasser opp i akebakken og aker nedover. på butiken sitter han stort sett i handlevogna. og jeg trenger ikke ha han med på shopping. det er ikke dermed sakt at vi slutter med vogna. for årstidene forandrer seg og plutselig er det vår og sommer og da er det lettere å gå lengre turer hvertfall her jeg bor. men tror faktisk at en liten trille hadde holdt. førstemann da hadde jeg ikke bil, og vi brukte vogna til hun var 4 år fordi hun gikk på turning, og det ble for langt for henne å gå for så og trene og gå hjem igjen. så vi slutter ikke med vogna før den rett og slett ikke brukes mer og blir tungvind å dra med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå