Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å la vær, selvfølgelig, men....

Forrige pp kom tanta på dag 24 og i dag er jeg kommet til dag 23, kjenner jo ingenting selvfølgelig. Prøver å innbille meg at puppene er mer ømme enn de bruker å være på denne tiden, er også veldig opptatt av noen kviser som er dukket opp, ja og de evinnelige humørsvigningene da.....

Tosk som jeg er tror jeg vel at jeg vil merke symptomer nå, nesten en uke før ikm. Har tross alt vært gravid 5 ganger før,men ingen symptomer før pos graviditetstest. En vil alikevel ikke godta at en bare må vente og se.....

Jeg er vel bare litt oppgitt og frustrert for tiden. Pp går og går, trodde nr 4 skulle dukke opp før jeg ble 39, til sommeren blir jeg 42 og fortsatt uten å ha lyktes med å bli gravid. Æsj så lei jeg er av dette nå.

Jeg vil alikevel bare fortsette og fortsette å prøve. Ja, jeg kommer aldri til å gi opp frivillig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Agne!

Selvfølgelig skal du ikke gi opp så lenge du har lyst på en til.

Spennende disse dagene før ikm, da har man iallefall et lite håp om å være gravid!

Lykke til med symptomjakten!

Selv har jeg time hos spesialist i morgen for samtale, har jo forsøkt over et år nå. Ble gravid med en gang i fjor, men mistet da jeg var 12 uker på vei, ikke blitt gravid etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...