Gå til innhold

lekker, lekker og atter lekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så lei av å lekke... jeg vet ikke hva jeg lekker, men er ganske sikker på at det er urin da det som oftest lukter det.. det eneste som er rart er at det er så lang bak i trusa, skulle tro det skulle vært lengre fram på trusa ved urinrøret. hver eneste morgen er jeg kliss våt, men dette lukter skikkelig urin. har nettopp vært ute å gått tur, da hadde jeg lekket igjennom buksa. jeg lekker jo hele dagen! fler som meg? jeg kan ikke fatte hvordan jeg skal skjønne det hvis jeg begynner å lekke fostervann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på et bind, og sjekk fargen!!!

Kaaan jo være fostervann, som rett og slett blir blandet med litt urin..

Fostervannet har visst en litt sånn, søt, spermaktig/emmen lukt :P hvis du skjønner!! ;)

Men hvis du er usikker, hadde jeg ringt føden, bedre å ringe en gang for mye =)

Skrevet

Om du lekker så mye uten å kjenne tissetrang ville jeg rindt føden. Ta på deg et bind som hun over sier. Så kan de skjekke ph verdien på sykehuset!

Skrevet

Jeg lekker mye slim og så svatter jeg ganske mye mellom bena så da må jeg gå med truseinnlegg hele tiden.

Skrevet

sånn innerst inne tror jeg ikke det er fostervann for jeg har hatt det slik siden uke 15 var da inne å sjekka det på sykehuset men var ikke fostervann, var inne igjen i uke 27 men fortsatt ikke fostervann... babyen rører jo på seg.. hmmm ja kanskje jeg svetter?? huff ikke lett dette, men har liksom ikke lyst til å ringe føden atter en gang når det har vært slik i maaange uker. blir bare mer og mer, men det kan jo ha med att blæra mi har det trangt. jeg er 33+6

Skrevet

Det er helt normalt å lekke urin under og etter svangerskapet. Vil råde deg til å gjøre knipeøvelser ofte i løpet av dagen. Så lenge det lekker igjennom buksa kan jeg ikke fatte og forstå hvordan det kan være kun svette og som du sier så lukter det urin. Jeg ville tatt dette opp med jordmor eller lege om jeg var deg. Fostervann lukter søtlig kvalmt og hos meg var det lyst lyst rosa. Uansett ikke kjekt å ha det sånn så håper det bedrer seg for deg.

Skrevet

Hvis du tror det er urin du lekker så hadde jeg starta med bekkentrening fortere enn svint!!!

Ellers ligger du an til å få problemer etter fødsel også...

Inkontinens er jo rimelig kjipt....

Gjør masse knipeøvelser hver eneste dag. det er aldri for seint å starte å trene!

Skrevet

Forsøk tena lady - små og ser ut som truse innlegg, men hindrer lukt og at du går rundt våt. Fikk en gratispakke på apoteket, i den babypakken man kan hente der. (www.pampers.no) Jeg lekker ikke, men jeg bruker dem til truseinnlegg, siden de er så tynn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...