mammantilverdensbestebarn Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Gutten vår på 14 mndr har blitt helt rødflammete på begge beina, og flekkete på armene. Når jeg trykker på de røde områdene, kan jeg se at det er små "blemmer" der... er dette starten på vannkopper, eller kan det være noe annet? Bekymret nå.... skal til legen i morgen, men vil høre her likevel. Leste noe om vannkopper, og at det stort sett begynner på magen og i ansiktet, men han har ikke noe der ennå...
pøber´n & je Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Høres mer ut som eksem og elveblest. Man blir ikke rødflammete av vannkopper.
pøber´n & je Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Da guttungen her fikk det, fikk han først på ryggen. Nesten ingen på armer og ansikt i det hele tatt
mammantilverdensbestebarn Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Huff:( er det farlig?? Bør jeg ta han til legevakten? Vannkopper er jo ikke farlig, så hadde liksom håpet det er det han har....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå