vimsesvimsen Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei. Jeg er i uke 5. Jeg har murrringer og menssmerter nå og da. Men i tillegg har jeg noen takvise smerter som kjennes ut som skikkelige vonde kramper i livmora. Har vært hos lege og tatt hcg og ul og han mener alt er i orden. Engster meg likevel over dette, og synes krampene er skikkelig vonde så kjenner at jeg spenner meg. Tenker mye på dette, og synes det tar bort det positive ved å være gravid. Jeg fokuserer liksom kun på dette!
babysjuk82 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Eg har mye mensmurringer.og luftsmerter. Smertene sjyldes vel at livmora vokser:-)
82glad Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hei løven-81. Jeg er 5+2 og har det likedan.Hatt det slik i 2 uker nå. Men i natt våkna jeg av at det var så ubehagelig, nesten vondt. Hadde lyst til å skrike! Denne gangen gikk det over etter 10 minutter. Det stikker og murrer og kan være nokså slitsomt til tider. Greier ikke å sitte eller stå iro når det skjer. Til meg kommer det som regel på formiddagen når jeg er på jobb, og sent på kveldene. Skal til legen 4.feb så da får jeg snakket med henne. Merker du om det er noen spesiell tid du får disse murringene?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Det er nok bare livmora di.... Hadde det sånn selv og har det sånn ennå Men det meste forsvinner nå, bare stikking nå Men ta det helt med ro;) Men noen sier at man kan få veldig vondt i lysken.... Da gjør det veldig vondt bitte litt, også går det over, men er heeeeelt ufarlig.... Det står om det i boka "til mor/til far", som man kan få på babyverden.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå