Gå til innhold

Han sover ute for første gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lagt lille gullet mitt ut på verandaen for å sove for aller første gang. Han sovnet med en gang og jeg må stadig ut å kikke til han... Jeg har tatt hele vogna ut på verandaen, men tror dere han kunne ha ligget i bagen (OTH) uten understellet til vogna? Da ligger bagen rett på ei tykk matte jeg har lagt ut. Huff, synes det er rart å ha han der ute, savner han litt;) Han er 2 måneder, synes dere forresten det er for tidlig at han sover ute sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei overhode ikke! han kunne sovet ute sånn for lenge siden!! Sover han ikke i vogna når dere triller? De sover mye bedre ute, og frisk luft er jo viktig!!

Skrevet

Joda, han sover godt i vogna si når vi går tur, så det var derfor jeg tenkte det kunne vært fint for han å sove ute også de dagene vi ikke er ute/bare er ute en liten tur. Det var bare så rart å la han være ute når jeg er inne... OK - da skal jeg la han kose seg ute, inne sover han nemlig ikke noe godt i det hele tatt på dagen. Men tror du bagen kan stå rett på bakken eller bør jeg ha den på understellet? Han behøver ikke trilles/vugges for å sovne.

Skrevet

Tror ikke det har så mye å si om du bruker understell eller ikke! Det eneste er at det blir lettere for dyr å komme seg i vogna, så bruk netting! Det er ganske rart å sitte inne å se ut på vogna der den lille ligger å sover! Men man blir vant til det! Ganske rart åkjenne savnet også... men herlig!! Har du vogna på verandaen sa du?

Skrevet

Jeg har netting på ja, og babycall så jeg er sikker på å høre han hvis han skulle våkne. He, he, alltid rart med nye ting... Vi bor i andre etasje, så han står på verandaen, eller balkong heter det vel. Merkelig hvor mye man tenker på de små der. Jeg skulle liksom være effektiv og få ryddet og ordnet litt her nå som han sover, men jeg bare surrer rundt og må stadig ut en liten tur til han. Jeg blir nok fort vant til det! Jeg har litt samme følelse i meg som første gang jeg la han ned i sin egen seng for natten - kan han virkelig ligge der alene da?

Skrevet

Ja man venner seg til alt! Etterhvert får du til å gjøre litt mens han sover! Nyt tiden du har bare for deg selv også!! Den blir mer og mer kjærkommen kan jeg love deg:o)

Skrevet

Det er sånne ting man ser tilbake på med et smil, den første usikre gangen man skal gjøre noe nytt. Jeg skal gå og rydde litt nå tror jeg, og samtidig nyte at jeg er helt alene i leiligheten for første gang på utrolig lenge;) Men nå begynner det jo å bli mørkt, tro om han fortsatt kan ligge der ute uten å tro at det er natt... Hmm... det er jo enda verre å ha han der ute når det blir mørkt, det vet jeg ikke om jeg er helt klar for. Jeg får kanskje legge han litt tidligere ut neste gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...