Gå til innhold

Euro Disney -erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker å reise til Euro Disney i Frankrike før sommeren. Har noen av dere vært der og har noen erfaringer og dele med dere?

 

Vi lurer på: - hvor det er greit å bo

- hvor mange dager bør vi ha i parken

- bør vi bestille via reisebyrå

- ungene er 7, 4 og 2 år- er det grei alder for å besøke eurodisney?

 

Ellers noe vi bør tenke på?

 

 

Tusen takk for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært i disneyland paris.. ser ut som at hovedturen deres går til parken, så det lønner seg å bo på hotellet nær disney.. da vi dro dit, bodde vi midt i paris sentrum, for målet vårt er å besøke eiffeltårn og moulin rouge.. derfra tok vi tog til disneyland som er ca. 1t bort.. vi brukte en dag på parken, og synes at det er ganske slitsomt ettersom det er mye å oppleve der borte, og det er to steder: disneyland park og disney studio.. vil anbefale 2 dager.. det er også lettvint å bestille gjennom reisebyrå.. vi hadde ikke barn den gangen vi dro(vi var samboer den gangen og målet hans var at han skulle fridde, noe han gjorde på selve tårnet..), min mann bestilte fly på sterling, og vi bestilte hotel på sterling sin side også.. det fantes tusenvis av hoteller i paris, tror at det er 2 stk som jeg så er i nærheten av disneyland park... prøv dere frem.. det er veldig veldig grei alder for ungene dine.. vi voksne hadde det også kjempegøy da vi var der.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...