duogjeg og vitre Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg lurer på om jeg begynner å bli opstipert jeg. Avføringen er hard, og det er ikke kommet mye av gangen de gangene det har kommet. Mye lyder og luft i magen, og er ganske kvalm til tider. Er det vanlig å være kvalm når man er opstipert? Kjennes ikke ut som jeg er så ille "inni der", men det høres litt sannsynlig ut at jeg har det. Fått meg duphalac nå, og prøver å drikke og bevege meg mye. Andre med samme erfaring ?
*Super*Mamman* Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Tror nok du kan være det ja, etter beskrivelsene dine. Er helt normalt å bli kvalm og uvell ja. Håper magen kommer i orden igjen, er fryktelig ubehagelig å ha det slik..
Ladycaliente Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Har vært plaget med forfærdelig og smertefull forstoppelse til tider og det som har hjulpet meg noe innmari er 1 stort glass biola hver morgen,ca 2 l vann om dagen, fiberrik kost og så var jeg nødt til å så og si kutte ut søtmelken da den virker forstoppende..Blir bare en skvett til kaffen..Men biola gjør virkelig susen..har ikke hatt noe problemer siden..Bruker heller ikke noe som helst form for laksantia. Ville ha prøvd biola før duphalac. Håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå