Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Synes det er litt skummelt, men har lagt ut et bilde av magen. Er 19+5 i dag :-)
MaybeMe? Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Så søt mage da bjørnen! Tenk, nå er du snart halvveis. )
Mosepjusk Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Kjemepfin mage da! Vi har forresten termin samme dag
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Takk jenter :-) Vet ikke hvilket kjønn det blir vi da for den lille lå bare med ryggen til på UL... og vi som hadde bestemt oss for å vite :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå