Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Idag kom TR =( så er ikke gravid, veldig skuffene. Får prøve på ny.
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 uff.. tanta kom hit og i dag. Er så utrolig skuffa og lei meg nå! Har dere prøvd lenge? Lykke til i ny pp!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 hei vi har ikke prøvd så lenge, siden november, har du d? off d er så trist når vi ikke får d til. men men Lykke til du ooog!!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 har prøvd ganske lenge ja.. over i min 10 pp nå... Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid. "alle andre" blir jo gravide med en gang.. i allefall virker det sånn av og til..
elmaaani Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Huff... håper dere lykkes snart begge to!! Jeg vet de første pp er værst..
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 off såpass.. føle eg aldri komme til å bli gravid:P ser d ikke heilt for meg at eg skal få lov til d. hehe Du får ha lykke te videre! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå