tannpuss Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Noen som kan anbefale en god tutekopp?? Han er 14 måneder. har prøvd noen kopper. man han gidder ikke drikke til slutt for han må jo suge SÅ hardt for å få noe vann ut av koppen....
~\/ero~ Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 jeg syns avent sin er bra.. lillegutt er 5mnd og han klarer fint å drikke av den selv om den 'sikringen' som gjør at vannet ikke skal renne ut er på
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Lær han å drikke av glass:) Vi har avent sin, som vi bruker av og til på tur. Hjemme drikker han av glass, utrolig nok har han alltid gjort det. Gikk rett fra flaske til glass/ kopp. Hmmmm, for ett lite geni, hehe. Mamma sitt lille gull:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Born free og Tuupperware sin er supre begge to. Har kjøpt flere fra Avvent men dem er faktisk de dårligste vi har hatt!! Når barnet suger kommer væsken i "rykk og napp" på grunn av den dårlige løsningen med ventilen. Lillegutt klarte fint å drikke av dem men svelgte mye luft på grunn av denne ventilen...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 vi har tommee tippee, den søler ikke. Men den må tygges på for å få sugd noe utav....
klg,2 boys now:) Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 brukte mam sin vi.tok ut den anti dryp greia,synes det er greit at de lærer fort at man skal ikke snu drikke på hode.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 prøv Avent magic cup uten det dekslet da. Må jo følge med om han ikke søler da......Ellers om du vil ha en skikkelig tett kopp, så er de på Rema1000 supre:) Heter noe med anywayup.
Trine & co Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Ikke avent sine i hvert fall. Vi brukte de en liten stund, men det er så dårlig løsning på det, at det til stadig vekk drypper masse fra det ene lille ekstra hullet og det kan bli skikkelig vått. Eller så er de fra mam gode, det samme er de fra bambino (anywayupcup) og en annnen som heter noe på p (husker ikke helt nå)
Lillebror og stoerebror Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror jeg har alle de ulike typene her. HAr fjernet den grea så det ikke skal dryppe da, setter den bare inn på tur. Lillegutt har aldri hatt noe problem av å drikke uten siden han var 7 mnd. Min anbefaling er de små koppene (som ofte er billige og ukjente merker) med håndtak som er på fra bunn til topp. De er lettere å drikke av når de skal lære selv. Dette er min erfaring da. Ellers er Avent sine greie dersom dere har brukt avent flasker tidligere. Alle delene kan byttes ut med flaskedeler og omvende. Dersom dere ikke får til koppen kan dere sette håndtakene på ei flaske, eller flaskesmokken på tutekoppen. Er jo kjedelig å ha masse kopper liggende som dere ikke er fornøyde med.
Arb.ledig husmor Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 Eg e superfornøyd med en ole brumm kopp eg kjøpte på reflex. Det er sånn anti-søl greie inni den, men den kan fint tas ut.. Og så er tuten myk, og veldig grei..
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Tupperware. Kjøpte to stk. Hun klarte å tykke i stykker tuten, så nå må vi kjøpe nye til nr. 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå