Matja Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er litt skeptisk til det, men har funnet noen kjempesøte skoting som jeg vil kjøpe til lillegull. Hvordan går man fram? Er det safe liksom? Er det noe spesielt man må tenke på?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Kommer jo helt ann på hvor du handler ifra. Du finner veldig fort ut om det er seriøst, og det må da vel stå betalingsinfo på siden dems. Siden at du ikke nevner spesifikt hvor du mener, så kan jeg ikke svare noe mer spesifikt enn dette.
Gjest anouschka with Love Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hallååå Jeg handler det meste på nettet! Spørs som NupiSnowJog sier hvor seriøs nettbutikken er... Bare å google den så finner du referanser evt. klager. Jeg handler klær fra asos.com i England og utstyr til lillesnupp på Babyjungle. Musikk fra play.com :-). Funker alltid bra . Hva heter nettbutikken da?
Matja Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Den heter stonz.ca. Fantastisk søte sko
Matja Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2008 Har de noe annet enn disse skoene? Jeg så på asos.com, og der hadde de også myyye fint!! Men vet ikke om jeg tør.... Pysa! ;-)
Gjest anouschka with Love Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 ÅÅÅ hellandussan for noen sko! :-) La til siden som favoritt! Når NupiSnowJog sier den er trygg i tillegg så vet jeg hvor vi skal kjøpe sko fra iaf ). Suuuuper søte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå