Grorüd.. Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Ho sitter og gaper og ser på meg med tiggende øyne her jeg sitter og gomler i meg eggerøre med pølse... Ikke noe salt i den..
møkkamannensfrua Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 hvorfor ikke?gutten min spiste omelett da han var 6 mnd, noe sånn smakebit.. men kunne ikke spise mye da han er allergisk mot egg..
Grorüd.. Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Nei jeg tenkte kanskje at man ikke skulle gi sånt i tilfelle de var allergiske eller noe... Vet egentlig ikke hvor jeg har det fra.. He he
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 jeg ville ikke stappet i henne masse første gangen. (sønnen til en venninne hanvet på sykehus etter og ha spist en brødskive som hadde ligget vedsiden av hennes som hadde egg på. for han var såå alergisk.) så små doser er nok lurt første gang
Grorüd.. Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 Ok! Takk.. Hadde ikke tenkt og gi mye
rødhette* Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Går også an å se om hun blir fornøyd hvis hun får f.eks. frukt i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå