Gå til innhold

Blir litt oppgitt her jeg, anng. KS...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også for kontantstøtten og dette her, men, det å si at en går konkurs om den forsvinner er da helt på trynet... Eller? Få dere en kvelds jobb, nattevakt, helgejobb, bli dagmamma o.s.v... Det er ikke synd om dere... Det blir nesten litt for dumt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer kanskje litt ann på hva du er utdannet som,hvor du bor, hvordan arbeidstider mannen har osv... er ikke alltid lett å bare ta seg en jobb vettu :o)

Skrevet

Jeg synes kontantstøtta er kjekk å ha, men ikke alfa omega for oss, men for all del, når vi har krav på den og jeg alikevel går hjemme nå så ja takk til den.. 3300 ekstra i mnd er fint å sette på sparekontoen:-)

Skrevet

Jeg syns kontantstøtten er helt feil bruk av ressurser! Lurer på hvordan alle husmødrene overlevde før...

Skrevet

Litt planlegging så går det, om det så er en vaskejobb eller en kan bli dagmamma...

Skrevet

Jammen..vi fortjener det!!! Her føder vi barn og sikrer norges fremtid!! Vi kan bruke av oljepenga!! Eller kutte bistandsbudsjettet! :)

Skrevet

jeg bor på laandet, har ikke lappen. mannen min jobber annenhver uke kveld og annenhver dag. langt mellom arbeidsplassene her. jeg har ikke jobb. dyrt å ha lillegutt full tid i bhg, og godt med kontantstøtte da....

ikke alle har et hjem som egner seg for å drive dagmamma virksomhet.

skjønner poenget ditt. men synes at det er litt for lett for noen å si, herregus skaff deg en jobb. hva som helst. ikke alltid det er så lett.

Skrevet

He he, ja ikke sant..? Hva skal vi vel med penger på bok til fremtidige generasjoner? Bortkastet...

Syns vi skal bruke pengene som skal gå til miljøvern. Er sikkert bare naturlige svinginer uansett..

*Rister på hodet*

Skrevet

haha.. den der va mynta på meg HI, sant?

litt teit av deg å si sånt uten å vite noe om meg, er det ikke?

Skrevet

Ta lappen da, eller flytt. Syns alt for mange syter... Ta ansvar for eget liv.

Skrevet

er jo ikke alltid så enkelt. har akkurat flyttet hit pga av sønnen til mannen min som bor her. og det er dyrt å ta lappen.

folk vet jo ikke hvordan andres situasjon ser ut, ang økonomi, familie, og mye annet. synes folk som har det bra sier ting som : ta lappen da! flytt da! er bare snakk om prioriteringer osv, litt for lett å si sånt uten å ha fakta.

Skrevet

Det er flere her som bare uttaler seg uten å vite noe om andres livssituasjon. Og spesiellt når det kommer til KS. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å skjønne at det finnes de som vil ha kvar KS og som trenger den.

Skrevet

Ve jeg syns mange syter og klage uten å ha prøvd. Kan ikke forvente at andre skal legge ting opp i hendene på en.

Jeg snakker nå ikke om noen spesielle, men en generell holdning jeg syns mange her inne har.

Skrevet

vel, spetakkel, som eg sa i tidligere innlegg. om eg miste KS, så må vi kansje flytte. lever jo bare på en inntekt, og da klarer vi oss bare så vidt.

men tar de sorgene når de kommer, om de kommer, før eg får meg en jobb kansje..

men den går jo ikke bort før full bhg-dekning, å da må de bygge en til bhg jer, å da trenger de folk! så da får eg kansje jobbe :):)

Skrevet

Jeg snakker som sagt ikke til én spesiell person nå, men generelt til de som forventer at staten skal forsørge de og barna deres...

Skrevet

skjønner, og er enig. om dette hadde vært poenget til HI her, hadde jeg skjønt, men som du vet, så klarer jo du å uttale deg, og ordlegge deg på en mye bedre måte...

Skrevet

Spetakkel : akkurat det jeg mener, du sier at folk syter utan at de har prøvd... hvordan vet du at de ikke har prøvd? man vet sjelden hele historien om andre, ikke engang venner. så man burde ikke være så kjapp med å dømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...