Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har lagt på seg mye? Jeg føler dette er mye til å være så tidlig. Jeg passer snart ingen av buksene mine og må nok snart gå til innkjøp av nye bukser. Matlysten er på topp, men klarer å bergrense meg og jeg går tur hver dag. Jaja staser på det roer seg etetrhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 2kg opp til nå.. 6+1.

Men har mye vann i kroppen!

Sist hadde jeg gått opp 11kg i uke 20..

Skrevet

jeg er 4 kilo opp og det mens jeg gikk på pergo kuren. Så nå startet jeg graviditeten med +4 kg og det er ikke bra for meg som allerede er tung.

Skrevet

Er for tung jeg og, prøver å spise sunt og har ikke lyst på så mye søtsaker nå, men jeg spiser for sjeldent. I går spiste jeg nesten ikke noe. Og det er heller ikke bra

Skrevet

Jeg blir kjempe dårlig hvis jeg ikke spiser ofte...men har lagt på meg 1 kg og er 11 uker. Skjønner ikke så mye for jeg ser allerede gravid ut!! er det mulig? har jo bare lagt på meg 1 kg og får ikke på meg buksene mine lenger:(

Synes det nesten er litt flaut å vise så tidlig...

Skrevet

ver glad dere går opp,vi skal jo opp 12 kg tilslutt...å gå mye ned er veldig tøfft...kunne ønske eg hadde lagt på meg...sist gjekk eg ned 10kg og det nærmer seg denne gangen også...skinn og bein....0 muskler,tenk dere fyrstikk teining med kulemage....tar tid å trene seg opp igjen...misunner dere...

Skrevet

Ja, men jeg gikk opp nesten 30kg sist, og det vil jeg forhindre nå.

Skrevet

30 kg er jo litt,men renner ikke kiloene av da en ammer,da? hadde problemer med amminga etter fødselen vart bare tynnere og tynnere,en stund såg eg ut som en krigs fange...spiste som en gal,men det hjalp ikke stort...strever enda med at eg har mistet så mye muskler..kan tenke meg at du hadde vont i bekkenet på slutten....ikke lett...men du kan være glad at du ikke mister musklene dine da...

Skrevet

Jeg la på meg 23 kg sist og det var ikke enkelt å få av igjen. Di 10 første gikk fint men resten var et slit. Jeg må jo innrømme at jeg er mye mindre kritisk til hva og til når tid på døgnet jeg spiser og det må jeg slutte med NÅ!!

Skrevet

Jeg er i uke 11 og har lagt på meg 7 kg allerede..

La på meg MYE under mine to foregående svangerskap også, men kiloene forsvinner jo igjen etterpå! Så bekymrer meg ikke:-)

Det virker som om det skjer noe med forbrenningen når man går gravid, legger på meg hele veien, ikke bare magen som vokser.

Er ikke kvalm, bare konstant sulten!!

Skrevet

Jeg er i uke 11 og har lagt på meg ca 2,5 kg. Jeg har hørt at det ikke er nødvendig å legge på seg før uke 14, men tror det er veldig individuelt. Jeg la på meg 24 kg sist gang og slet med å få de av igjen. Målet mitt nå er å prøve å trene jevnlig og spise sunt i uken, men kose meg med god mat i helgene.Så får de kiloene som kommer bare komme:-)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...