Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Dere som allerede er gift ..........noen som hadde slør festet i håret som ikke strammet?Frisøren min sa det ville være som å ha en sram hestehale og det orker jeg ikke.Da må jeg bare droppe det....
Bianca83 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg hadde endel oppsatt hår og da ble sløret festet i dette, noe som kanskje kunne minne om litt stram hestehale. MEN jeg har flere venninner som har hatt løst hengende hår med slør festet på toppen. Så det går kjempefint ann. Gå for slør du, jeg syns det er utrolig fint :-)
gulda Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg hadde oppsatt hår, hvor sløret ble festet lit lavt bak i frisyren. Kjente ikke noe spesielt til det bortsett fra da vi tok bilder -blåste så ved sjøen at jeg trodde det var forloveren min som stod og dro, he he.. Men ellers så var det ikke noe problem!
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Tenkte ikke over deti det hele tatt, kommer vel ann på hvilken frisyre du har. Jeg hadde delvis oppsatt hår, og sløret plagde med ikke:-) Syntes du skulla ha slør, det er jo så utrolig fint:-)
mrss83 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg hadde slør til gulvet, som var festet på detav håretsom var oppsatt. jeg hadde clip- on løshår også og det var vondere enn sløret! synes ikke det var tungt eller noe sånt...
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Hm...dette hørtes merkelig ut. Kommer helt ann på frisyren og hvordan sløret er festet. Jeg har selv jobbet som frisør, men aldri hørt at sløret har vært noe problem )
Trebarnsmamma30 Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Jeg hadde slør som var festet litt bakpå.. hadde delvis løst hår, som var litt oppsatt oppi.. sløret var ikke ubehagelig å ha på, strammet ikke..
♥gullegull08♥ Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Jeg hadde håret nesten helt løst, kun en liten topp som jeg tupperte og krysset noen luseklemmer så sløret hadde et feste. hadde et tre meter langt slør uten at det ble "tungt"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå