Gå til innhold

Hjelpes, grå hår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig at en graviditet kan påvirke hårcellene i den grad at man får grått hår??

Jeg har nemlig oppdaget at jeg har noen grå hår her og der plutselig! Og dette ligger ikke til familien i det hele tatt, min far fikk først grå hår som 50 åring og mamma har de enda ikke! Hva er galt med meg?? :( Lurer på om dette kan ha noe med hormoner å gjøre?? Noen som har samme?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja, alle har vi våre bekymringer, var i 20 åra da jeg fikk mine første grå hår. Er 35 år nå og hadde jeg ikke farget håret hadde jeg vært stålgrå. :)

Vi er så gamle som vi føler oss, vi kan godt være 80 og føle oss som en 20åring eller omvendt, helt opp til oss.

Jeg for min del gleder meg til å få igjen kroppen he he

Skrevet

Babyen suuuuger næring og pigmenter ut fra kroppen din vettu :( Jeg selv fikk stoore sår i hodebunnen, babyen som tar næringen sa jordmor..

Men nå, er det helt fint igjen :) Du får nok ikke fler grå hår etter du har født :)

Syns du det blir for ille, kan du jo kanskje ta og stripe håret ditt hos frisøren?=)

Skrevet

Jeg oppdaget ett grått hår midt på hodet her en dag! Jeg er 35 år. Tenkte også at det var graviditeten kanskje? Eller blir jeg gammel?? :-) Det var bare ett heldigvis... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...