Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Er det mulig at en graviditet kan påvirke hårcellene i den grad at man får grått hår?? Jeg har nemlig oppdaget at jeg har noen grå hår her og der plutselig! Og dette ligger ikke til familien i det hele tatt, min far fikk først grå hår som 50 åring og mamma har de enda ikke! Hva er galt med meg?? Lurer på om dette kan ha noe med hormoner å gjøre?? Noen som har samme?!
72moddelen og tulla Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Ja ja, alle har vi våre bekymringer, var i 20 åra da jeg fikk mine første grå hår. Er 35 år nå og hadde jeg ikke farget håret hadde jeg vært stålgrå. Vi er så gamle som vi føler oss, vi kan godt være 80 og føle oss som en 20åring eller omvendt, helt opp til oss. Jeg for min del gleder meg til å få igjen kroppen he he
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Babyen suuuuger næring og pigmenter ut fra kroppen din vettu Jeg selv fikk stoore sår i hodebunnen, babyen som tar næringen sa jordmor.. Men nå, er det helt fint igjen Du får nok ikke fler grå hår etter du har født Syns du det blir for ille, kan du jo kanskje ta og stripe håret ditt hos frisøren?=)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg oppdaget ett grått hår midt på hodet her en dag! Jeg er 35 år. Tenkte også at det var graviditeten kanskje? Eller blir jeg gammel?? :-) Det var bare ett heldigvis... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå