mamma love Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Leter og leter på nettet. Vet ikke helt hva vi skal velge..ser mange har teutoniavogner, er det noen som har erfaringer fra disse? Og i såfall hvilke? Kjøper dere nytt eller brukt? Takk:)
~~ElleMelle~~ Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Vi vurderer også en Teutonia kombivogn (Prestige). Såvidt jeg har forstått er det en vogn med veldig god kvalitet ihvertfall. Har venner i Sverige, og det er en av de absolutt mest brukte der, og har rykte på seg å være gode vogner, lette, kompakte og sikre. Har hørt forselgere i Norge også som i kvalitet sammenligner den med Simo og at dette er av de to beste merkene.
playground princess Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Vi har tenkt å kjøpe Teutonia =) Tror den het Mistral eller Prestige. Har tenkt å kjøpe ny, falt helt for en av 2008-fargene
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes ikke det. Husker ikke merke, men har fire lufthjul og er en kombivogn fra 2003. Tung som bly, men solid ja. Vurderer å kjøpe en ny lett vogn.
Ladycaliente Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Men det må sies at mye har blitt gjort med vognene siden 2003..frem til 04 eller 05 så var de veldig tunge. Har selv kjøpt en spirit s3 07 mod..Etter å ha undersøkt nøye så er jeg sikker i min sak at den tilfredstiller vårt behov 110%. Rett og slett fantastisk vogn. Kjøpte den i sverige også..Så det ble veldig mye billigere enn det det hadde kommet på i norge.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Hvor mye sparte dere på å kjøpe i sverige? Og hvor i sverige handlet dere? Lurer på å ta samme turen...
Ladycaliente Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Hadde jeg kjøpt vogn + ekstra utstyr i Norge hadde det kommet på godt over 8000; alt i alt i Sverige kom det på 5200; Så det er jo litt penger å spare. Vi handlet på Happyland på Svinesund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå