trompetisten Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Har ikke solgt noe nei... enda... får se
Torpekjærringa Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Har spart på noe....voksiposen, tripptrapp osv - og de fineste klærene, sånn som parkdresser osv - det andre har jeg solgt eller gitt bort !
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har spart ALT. Og det er jeg glad for, siden det ble to tette, og de er samme kjønn:) *jippi*
storebror og junibaby=) Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 sparer det meste,Men bilstol har vi feks.sogt.For det kommer det stadig nye og forbedrede ting på markedet hele tiden=)
nicknavn Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Har kun solgt baby bilstolen. Alt annet står på vent, siden vi ikke vet om det blir flere barn på oss.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Har alltid solgt babystolen. Noe jeg angrer på hver gang hehe..... Og vogner, men det bytter jeg ofte ut uansett. Nå venter jeg nr 3 og det eneste jeg har trengt å kjøpe var babystol... again! hehe... Må kjøpe en del babyklær igjen da, siden jeg har gitt vekk mye. Skulle ikke ha fler enn 2 vi nemlig
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Sparer alt. Har ikke så mye utstyr og det vi har bruker vi til barnebarn. Det er snakk om grindsenger, trip trapper, en simo vogn og en fin lekegrind. Brukte noe av det selv som barn. Vi plasserer det på landstedet til mine foreldre når vi er ferdig med barn, og så blir det brukt der av besøkende eller om vi selv skulle få barnebarn. En liten sjanse for det med to gutter og flere barn om vi får viljen vår.
nicknavn Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Da var det kansje dumt av oss å selge den, men om jeg skulle bli gravid, så har jeg litt tid å vente på et lite salg, siden jeg da vet hvilken stol jeg skal ha.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 jeg har spart på de tingene jeg har vært veldig fornøyd med. og de fineste klærne osv. men jeg aner jo ikke når neste kommer eller om neste kommer så det er jo litt håpløst og spare på alt.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Jada, er jo det Jeg ventet også på salg. Er bare det at akkurat bilstolene koster jo en del da, hehe.... Og dem blir jo ikke særlig slitt av å bli brukt av en liten søt bebis ANYWAYS..... Nå har jeg kjøpt meg Izi Sleep som jeg ELSKER da Hadde jeg beholdt det babysetet til eldstemann så hadde jeg misunna alle for de fine babysetene man finner i dag
peonererfine Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 Har ikke solgt noe...har lånt bort litt...får se hva som skjer de nærmeste åra (om det blir flere barn).
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Fryktelig usikker i grunn..drittlei ting som tar plass. Hadde egentlig tenkt oss et barn til om noen år, men siden jeg sliter med å finne prevensjonmidler som funker for meg så vuderer jeg nå å sterilisere meg..og da kan jeg jo kvitte meg med det meste. Selge noe, gi bort det meste og ta vare på noen ting så jeg har litt når jeg en gang blir mormor eller farmor :-)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 Har solgt bilstol og vogna, men tatt vare på soveposer, kiddo stol, leander vugge bla.a Vi har 4 år mellom gutta, og det har skjedd litt både på bilstol og vognfronten på de åra. Vi kjøpte nytt sete og brukt vogn til minstemann.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 Jeg solgte simo vognen etter førstemann, for jeg ville ha en annen type vogn til neste siden jeg ikke var helt fornøyd.. og brukte det da som unnskyldning å kvitte oss med den for å få råd til en lettere sportsvogn.. Men har alt det andre!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 Sparte mellom 1 og 2, solgte så så og si alt, for vi skulle ikke ha fler;) Nr 3 kjøpte vi en blanding av nytt, brukt og noe av det vi hadde fra før (skinnpose, voksipose, vugge etc.)
Alba44 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. januar 2008 Sønnen min fikk bilsete nr 2 i går, så lurer litt på å selge bilsete nr 1. Vet jo ikke hva som skjer med tanke på flere barn, så kanskje like greit å selge..
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #18 Skrevet 27. januar 2008 siden vi jobber med hjelpesendinger,sender i det meste av utstyret dit.. vi har råd til å handle nytt om det skulle komme flere..
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 27. januar 2008 #19 Skrevet 27. januar 2008 Har en på 5år og solgte/gidde bort så si alt og det angret jeg veeeeldig på når jeg fikk jenta mi. Denne gang skal alt spares på og legges på loftet til 3.mann =)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. januar 2008 #20 Skrevet 27. januar 2008 Gir det bort til de som trenger det. Sparer på noen få av klærene jeg føler det ligger mange minner i.
LINDA*** Skrevet 27. januar 2008 #21 Skrevet 27. januar 2008 HEr gnukker og gnir jeg på alt som er, heheh;) Håper på en til om ikke lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå