Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Heia, jeg har termin om 2 dager og føler meg skikkelig trist og lei. Griner for ingenting, bare en koselig sms kan få tårene til å trille. Blir helt fortvilt. Gubben dro på besøk til familie nå sammen med sitt barn fra tidligere forhold og jeg blir bare trist for det også. Han var borte i hele går og nå i dag igjen og attpåtil så har jeg bursdag i dag så da blir jeg bare enda mere trist og lei. Skulle gjerne blitt med , men orker ikke 3 timer i bil. Plages mye med kynnere og blir sliten bare ved å gå ut av sengen. Går en liten tur hver dag, men må ofte stoppe og trekke pusten for det er fryktelig ubehagelig når kynnerne er så sterke. Jeg sover svært dårlig på natten våken bortimot annenhver time og bruker lang tid før jeg klarer å sovne, er så tungt i magen nå. Ikke meningen syte for jeg er jo ikke syk, men er det vanlig å bli så fryktelig trøtt og trist og lei seg så nære termin?? Noen med erfaring ettersom jeg er førstegangs. Har liksom vært full fart hele svangerskapet, jobb, skole, besøke familie her og der, jula med så nå ønsker jeg bare å lade opp, men får selv stygg dårlig samvittighet for at jeg rett og slett ikke orker familiebesøk hos hans familie i dag. Kan ikke jeg få lov til å bestemme denne ene dagen i året, pleier normalt ikke bry meg så mye om min egen bursdag, men akkurat i år så blir jeg litt tatt av hormoner tror jeg og det er ikke morro være hjemme alene når er så nær termin ..uff uff.... Hadde litt lyst å være anonym da jeg føler meg litt dum, men håper noen har eller føler det noe likt så jeg ikke er helt offline. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå