Skatt i magen :) Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 På Pernille.no så står det at ved tidlig svangerskap så er livmortappen lukket og "snurpet" sammen. Hvordan var deres livmortapp når dere fant ut at dere var gravide? å hvor langt på vei var dere da? Har en liten mistanke om at jeg kanskje er gravid, men min livmortapp er ikke snurpet sammen, kjenner en liten grop, men er veldig hard, høy og ganske lukket.. Er det alle som får en "tett" og lukket livmortapp når de bare er 3-4 uker på vei?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Ikke tenkt på det. Jeg er gravid og til å begynne med tok jeg stikkpiller med progrestontilskudd. Ble automatisk til at jeg kjente livmortappen hver gang jeg satte en slik stikkpille og merket at den åpnet og lukket seg i hytt og gevær! Spurte legen når jeg var på UL om hun kunne sjekke om alt var som det skulle der siden den oppførte seg på dette viset. Fikk beskjed om at det var helt vanlig at den ikke er konstant hard og lukket. Og fikk også beskjed om IKKE å drive å ta på den.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg fikk også beskjed om å IKKE røre denne.. Kunne provosere i abort eller noe mente min gyn.. syns dette høres rart ut jeg da men..
*Vi blir 5* Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror absolutt ikke det er farlig å ta på den,legen min sier at det ikke gjør noen verdens ting..jeg har gjordt det i flere år..men jeg ville ikke stolt på den. Min har vært åpen,lukket,hard og myk siden jeg ble gravid..og jeg er egentlig godt kjent med den,har alltid kunne kjenne når jeg skal ha el eller tr..men skjønnte ingenting av den når jeg var gravid,ikke denne gangen og heller ikke forrige gang...Men alles tapper er jo forskjellige..Lykke til da!
*Vi blir 5* Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 ps. Gyn. er jo imot alt som har med det inni der å gjøre,de vil jo ikke kvinner skal bruke ob engang...Men skal ikke si at det IKKE er farlig, men JEG tror ikke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå