Gå til innhold

er det fortidligt og finne fram vogga?;)......

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 uker til termin! og har litt lyst til og finne fram vogga,men det er vell veeeldig tidligt det da:) hehe..vente tre uker til???

gjøre klar vogna kan eg vell?

har satt sammen senga da..hehe rart med dette her! har ein fra før men det er altids litt stas i begynnelsen med utstyr og greier:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet og gjort klart alt. Seks uker igjen her og.

Skrevet

åååå sant? så bra...da tar eg det uti neste uke...:)

Skrevet

jeg vasket nettopp min men den har stått fremme 2 mnd minst

Skrevet

Gjør som du føler for!

Noen setter ikke fram slikt før de er hjemme fra føden, mens andre gjør det tidlig. Synes det er viktig å kose seg med disse forberedelsene jeg, her har vogga stått på stua flere uker allerede- koselig:-)

Skrevet

så kosligt da;) men har dere sengetøy/tepper/eventuelt lammeskinnet og ting og tang oppi også eller???

Skrevet

Kjøpte madrass til vugga i går, men har ikke hentet den fra loftet til mamma ennå. Tror jeg venter til permisjonen starter med å fikse de siste tingene. Nå vet jeg at alt som er viktig er innkjøpt og klart til barnet kommer, fra vogn og bilsete til vugge, men bor i leilighet i by og har ikke lyst til å fylle opp plassen før tiden er inne for det.

Skrevet

jeg har allerede begynt å tatt fram slike ting, er en del av den mentale forberedelsesprosessen min:) Har lagt på sengetrekk, selv om det betyr at det må vaskes på nytt før den lille faktisk kommer - er jo 60dager til termin enda, hehe:) Mannen i huset tror jeg er gal da men..!

Skrevet

Hehe, ja jeg har også vasket det på nytt etter at jeg la det på for første gang... Nå har jeg et teppe over, så slipper sengetøyet å støve ned:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...