Gå til innhold

Å lyve litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos min fastlege her for 14 dager siden, og han ville absolutt søke meg til en psykolog slik at jeg kan få pratet med en utenforstående om alle mine tusen bekymringer. Er nå 22 uker på vei, og det ser jo ut til å gå bra, selv om jeg har mistet før.

Føler ikke at det er så nødvendig med psykolog da, men tenkte takke ja hvis jeg fikk tilbudet. Nå fikk jeg brev i går da, der det stod at jeg ikke hadde fått plass. Pga lang ventetid måte de prioritere andre grupper. Hadde jeg behov for samtale kunne jeg bruke fastlegen mer. Helt greit egentlig. Men min kjære spurte om hva slags brev jeg hadde fått, og da sa jeg bare at det var noen prøvesvar på svangerskapsprøver. Hadde sagt det hvis jeg skulle begynne til psykolog, men siden det ikke ble noe av, så...

Huff, føler at jeg likvel har løyet. Det er jo ikke noe å skamme seg over da, men turte ikke si det rett og slett. Bruker ikke lyve for han, og han vet jo og at jeg sliter litt med disse tankene om det som har skjedd før osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et merkelig spørsmål. For en sånn bagatell! Du må ha en overaktiv samvittighet. Stakkars deg......

Skrevet

Det kan godt hende at han ønsker at du skal dele dette med han da. Jeg ville i allefall blitt lei meg hvis samboeren min ikke trodde han kunne ha kommet til meg med slike ting.

Men hvis du velger å holde det for deg selv, så synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for løgnen din. Glem hele greia og snakk mer med legen din isteden.

Skrevet

Nei guri malla.... glem det. Ikke viktig i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...