Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene lille setningen du har sneket inn i en debatt her er en av de beste jeg har lest i denne debatten;)

(Hvofor skal samlivsproblemer reguleres ved lov!)

Hihi. *le seg skakk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjiraffen er kuuuuul!!!! ;) Vi er så enige i den debatten!!

Hvordan går det med barnet? Har det lagt seg riktig???

Skrevet

:o)

Barnet har faktisk ligget rett vei hele tiden (antageligvis), bare legen min som ikke har klart å kjenne riktig! Så jeg er superduperlettet og kan nå kjøre på med sex og rødvin (uten alkohol da) for å få litt fortgang i sakene ;o)

Skrevet

Kan jo kanskje vente til litt nærmere termin, da... 31. januar er en fin dag f.eks! (Jada, Sessa har bursdag, da!)

Skrevet

Man bør vel kjøre på noen dager med 2-3 sæddoser (ooo..s å romantisk det hørtes ut), og deretter 1-2 dager i fødsel så treffer jeg nok fint på 31.

:o)

hehe.. Jeg kommer nok til å sitte her og banne og sverte i slutten av februar og synes fryktelig synd på meg selv..

Skrevet

Gikk 12 dager over sist, og synes ikke det var spesielt gøy. Trodde hun aldri kom til å komme ut. Vi gikk tur hver kveld og hadde mye sex. Hjalp ikke en dritt. Til slutt begynte jeg på rundvask. Rakk og vaske hele kjøkkenet (inni OG utenpå skap), hele trappa (veeeeeeelig grundig) og hele badet. Riene begynte da jeg var ferdig med å vaske dusjen og så tok det enda et og et halvt døgn før hun kom seg ut.

Sorry, Tilla, at jeg kuppa tråden din.

Skrevet

Huff da.. Er vel rimelig sikker at det blir litt overtid på meg. Snuppa mi kom 6 dager over menstermin og var da på overtid iflg jordmor (selv om det var en stund før ULtermin da). Så derfor tar jeg bare for gitt at også dette barnet kommer på overtid. Har mest skrekken for ett skuddårsbarn, det har jeg ikke lyst på :oS

Skrevet

Stilig med et skuddårsbarn, da. Tar lang tid før det blir voksen, da! ;)

Mamma fødte for sent med første mann, til termin med nr to og fikk meg tre dager før termin så kan jo hende du er heldig! ;) Men det er kanskje greit å være forberedt på det verste og heller bli gledelig overrasket!

Skrevet

Je det er det jeg tenker... Hvis jeg forbreder me på ett skuddårsbarn så kan jeg jo i grunn bare bli gledelig overrasket.. hehe..

Dessuten passer det egentlig bra at han kommer sent for jeg skal skrive bacheloroppgave før han blir født... hehe...

(evig optimist)

Skrevet

Håper du har begynt på oppgaven i det minste!!!!! ;p

Ellers så sover jo sånne små så og si hele døgnet den første tiden og eldste din klarer seg vel stort sett selv nå? hehe (hadde kolikk unge selv, serru... soving er oppskrytt!)

Skrevet

Har ikke begynt nei, skal begynne i morra, må bare finne ut hva jeg skal skrive om først... ;o)

De sover nok mye den første tiden ja men vi tar over nytt hus dagen etter termin som skal pusses opp.. hehe.. så hele oppgaven avhenger av at ungen hvertfall ikke kommer før termin.. hehe.. Men det er ikke verre en at jeg utsetter den til neste år alts¨å :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...